Björgvin Halldórsson - Gullvagninn (live)
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-01-09 13:38

ISDLANSK MUSIK

Det hører man jo ikke hver dag.

Klik her og hør ISLANDSK SLAGER, med kor og hele svineriet.

http://www.youtube.com/watch?v=nqPZ8G1mfqI

Hilsen Åge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 28-01-09 18:03

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i meddelelsen
> ISDLANSK MUSIK
>
> Det hører man jo ikke hver dag.
>
> Klik her og hør ISLANDSK SLAGER, med kor og hele svineriet.
>
> http://www.youtube.com/watch?v=nqPZ8G1mfqI
>
> Hilsen Åge

Er det familie???

mvh Eva

Fra : Ukendt

Dato : 28-01-09 19:15

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> Er det familie???
>
> mvh Eva

Ja de islandske grillfætre

Fra : Ukendt

Dato : 28-01-09 20:25

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Klik her og hør ISLANDSK SLAGER, med kor og hele svineriet.
> http://www.youtube.com/watch?v=nqPZ8G1mfqI

Hvilket frygteligt spild af et Hammond B3

Nej, sådan skal det lyde: http://www.youtube.com/watch?v=ILDxii_1H-g

Rock'n'roll man

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-01-09 21:51

"Alex Linaa" <www.migogmolly.dk> skrev i meddelelsen

> Nej, sådan skal det lyde: http://www.youtube.com/watch?v=ILDxii_1H-g

........men det kan også lyde sådan her.
Her er et af Islands populæreste orkestre. Jeg ved ikke hvad man skal kalde
musikken. Sån noget lidt bigband, blues-agtigt, eller derhenad. det er lidt
mystisk, men lyder egentlig rimeligt.

Værsågod til gruppen "Stuðmenn" fra Island
http://www.youtube.com/watch?v=ZFSLNQ4lCmE

Hilsen Åge

Fra : Max

Dato : 28-01-09 21:56

Hej Åge

> Værsågod til gruppen "Stuðmenn" fra Island

Det begynder at gå op for mig hvorfor du forlod den ø.

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 28-01-09 22:02

> Det begynder at gå op for mig hvorfor du forlod den ø.

Jo, men hvorfor fanden skulle han slå sig ned her?

Fra : Max

Dato : 28-01-09 22:06

Hej Allan

> Jo, men hvorfor fanden skulle han slå sig ned her?

Lad os nu være ærlige, uden Åge ville DK da være et
lidt kedligere sted at være :)

--
Mvh Max

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-01-09 23:21

> Lad os nu være ærlige,

Ja selvfølgelig da

>uden Åge ville DK da være et
> lidt kedligere sted at være :)

Ja, det vil jeg nu også nok mene. det hele ville komme til at handle om
Kruttes håndsvings-pladespillere med hornhøjttale, som han mener er
fremtiden.
Og hans jukeboks
nede på hans stam-grill.
Jovjov

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 28-01-09 23:27

> Lad os nu være ærlige, uden Åge ville DK da være et
> lidt kedligere sted at være :)
>
> --
> Mvh Max

Måske. Men kan du så ikke bede ham finde på nye ting i stedet for alle de
gamle travere han hiver af stalden
Se indlæg postet 28-01-2009 23.20

Fra : Max

Dato : 29-01-09 07:58

Hej Allan

> Måske. Men kan du så ikke bede ham finde på nye ting i stedet for
> alle de gamle travere han hiver af stalden

Jeg er vidst ikke rigtig på talefod med Åge, men du har ret i
at fornyelse ikke er han's stærke side, det gælder både han's
almindelige mopning og musiksmag :)

--
Mvh Max

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-01-09 10:50

"Max" <max_jens@post9.tele.dk.invalid> skrev i meddelelsen

> Åge, men du har ret i
> at fornyelse ikke er han's stærke side,

SV: Arhhh, det der med Allan håndsvings-pladespiller merd hornhøjttaler, er
da helt nyt.

> og musiksmag :)

SV: Ja, musiksmagen den er ret upassende. Den følger sån det almindelige
indenfor underholdningsmusik, så det er ret kritisabelt.
Overvejer at gå over til heavy metal-præget minoritets-punk med kæde og
næsering. Det er mere passende.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 29-01-09 11:00

"Allan Krautwald" <allan_krautwald_kanelbolle.dk> skrev i en meddelelse

> "Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Måske. Men kan du så ikke bede ham finde på nye ting i stedet for alle de
> gamle travere han hiver af stalden
> Se indlæg postet 28-01-2009 23.20

Tja, måske... Men passer han så egentligt ikke meget godt til gruppen ???

Musikalsk set, er det jo stort set også de samme navne i dag, som det var i
1970

Rolling stones, var in dengang, hvad de stadig er....

Dansktoppen var det Birthe Kjær & Keld Heick... Der er det også i dag...

Fra : Benny Mortensen

Dato : 29-01-09 12:06

"Benny Mortensen" <ingen@brugbar.inv> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Rolling stones, var in dengang, hvad de stadig er....
>
> Dansktoppen var det Birthe Kjær & Keld Heick... Der er det også i dag...

Ups, den røg lidt hurtigt afsted....

En ristet hotdog, er også stadig den samme....

Hvad man savner, og som ikke er det samme. Det er alle de små spillesteder,
som der var dengang.
Det så jeg gerne genindført.... Både for hyggens, men også for alle de
musikere, eller dem, der prøver på at blive det, får nogle flere muligheder,
for at komme ud, og få afprøvet om vingerne kan bære.

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 29-01-09 12:23

> [...]
>
> Rolling stones, var in dengang, hvad de stadig er....
>
> Dansktoppen var det Birthe Kjær & Keld Heick... Der er det også i dag...

Undrer mig over at du altid svarer i øst på det der skrives i vest.

Fra : Ukendt

Dato : 29-01-09 16:40

http://www.youtube.com/watch?v=wLrgaDZT2FM

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-01-09 18:48

"Allan Krautwald" <allan_krautwald_kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> Undrer mig over at du altid svarer i øst på det der skrives i vest.

Og vi undrer os over at det godt nok er utroligt som Kruttes pladespiller og
grammofonplader vinder frem
på Fyn. Nu har denne pladespiller med hornhøjttaler og håndsving på vej til
at
overtage musikmarkedet i Krutte og omegn.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-01-09 18:49

> [...]
> til at
> overtage musikmarkedet i Krutte og omegn.

Her er dokumentationen. Denne model står på Kruttes stam-grillbar,
hvor han spisen sin morgen-hot-dogs.
http://wikimedia.dk/images/thumb/a/ab/Grammofon-tidlig-udgave.jpg/400px-Grammofon-tidlig-udgave.jpg

Fra : Benny Mortensen

Dato : 30-01-09 11:36

> de

> Undrer mig over at du altid svarer i øst på det der skrives i vest.

Tja, det må du undskylde, hvis du ikke kunne se sammenhængen...

Det var ikke med vilje...

Bukker og undskylder ydmygt....

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-01-09 12:39

"Benny Mortensen" <ingen@brugbar.inv> skrev i meddelelsen

> Tja, det må du undskylde, hvis du ikke kunne se sammenhængen...
>
> Det var ikke med vilje...
>
> Bukker og undskylder ydmygt....
>
> M.V.H....Benny..

Ingen grund til panik - Jeg kan ikke forstå når Allan svarer i Nord, når vi
spørger i Syd.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 30-01-09 14:18

> "Benny Mortensen" <ingen@brugbar.inv> skrev i meddelelsen

> Ingen grund til panik - Jeg kan ikke forstå når Allan svarer i Nord, når
> [...]

Hej Åge

Panik, hvad er det for noget.... ? Ikke noget der opstår, bare fordi der er
noget Allan ikke kan se

Det betragtes vel snarere, som værende helt normalt.

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-01-09 15:25

"Benny Mortensen" <ingen@brugbar.inv> skrev i meddelelsen
'
> Panik, hvad er det for noget.... ? Ikke noget der opstår, bare fordi der
> er
> noget Allan ikke kan se
>
> Det betragtes vel snarere, som værende helt normalt.

Nårh ja. Vi er jo blevet så vant til ham, at man helt glemmer det.

Hilsen Åge