Andre der savner forsendeldser fra DVD Pac~
Fra : Henrik Laursen

Dato : 01-02-09 01:30

Jeg ville gerne lige høre om der er andre der har fordendelser derude
med posten der er på vej til jer fra DVD Pacific ?
De sende mine DVD'ere til mig her d. 19 Januar som prioritet luftpost
og stadig ingen ting er ankommet, normen for det er ellers 5-6 dage
med prioritet luftpost fra DVD Pacific.

Nu ved vi jo at Post Danmark har store problemer med at en pæn stavl
af deres medarbejdere stjæler af posten, så derfor har jeg sat en
undersøgelse igang hos DVD Pacific om de kan spore forsendelserne, som
er 2 pakker.

Men der der andre der har pakker ude at svømme ?

--
Henrik Laursen

Fra : F. Hansen

Dato : 01-02-09 07:11

"Henrik Laursen" <nomail@dont-like-spam.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> er 2 pakker.
>
> Men der der andre der har pakker ude at svømme ?

Nu ved jeg ikke hvor firmaet hører hjemme, men de kan jo hænge i tolden, det
går vist ikke så stærkt der.

Fra : Henrik Laursen

Dato : 02-02-09 01:57

"F. Hansen" <jerseycowdkNOSPAM@yahooNOSPAM.dk> wrote in

> "Henrik Laursen" <nomail@dont-like-spam.com> skrev i meddelelsen

> Nu ved jeg ikke hvor firmaet hører hjemme, men de kan jo hænge i
> tolden, det går vist ikke så stærkt der.

DVD Pacific ligger i USA, men tolden håber jeg ikke holder dem tilbage.

--
Henrik Laursen

Fra : Peter Larsen

Dato : 03-02-09 14:35

"Henrik Laursen" <nomail@dont-like-spam.com> wrote in message
> "F. Hansen" <jerseycowdkNOSPAM@yahooNOSPAM.dk> wrote in

> DVD Pacific ligger i USA, men tolden håber jeg ikke holder dem tilbage.

Nu er tolderne rimeligt ligeglade med hvad du håber på. Det er længe
siden jeg har bestilt uden for EU, men de gange jeg har gjort og det
er blevet snuppet, så har det taget over en måned at nå mig.

Fra : Henrik Laursen

Dato : 03-02-09 15:24

"Peter Larsen" <spak@spak.dk.com> wrote in

> Nu er tolderne rimeligt ligeglade med hvad du håber på. Det er længe
> siden jeg har bestilt uden for EU, men de gange jeg har gjort og det
> er blevet snuppet, så har det taget over en måned at nå mig.

Heldigvis ankommet idag, nul told

--
Henrik Laursen