Wall-E
Fra : Kim2000

Dato : 30-01-09 22:23

I mangel af bedre fik jeg "overtalt" mig selv til at tage Wall-E med hjem,
da Pixar jo har et vis ry.

Feeeeeeed.

Wall-E
EvA
Wall-eeee
Eeeeva

Genialt. Ufattelig flot, stort set ingen dialog de første 30 minutter.

Og så var der to mindst ligeså geniale tegnefilm som bonus, en med en kanin
og en høj hat samt om Burn-E, en skal igennem så meget for at skifte en
pære.

Fremragende film, forstår fint hvorfor den var en af sidste års bedste.

mvh
Kim

Fra : Laziter [9440]

Dato : 31-01-09 03:13

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> en pære.
>
> Fremragende film, forstår fint hvorfor den var en af sidste års bedste.

Ja det er et helt lille mesterværk Pixar og Disney har begået der.
Min datter og jeg var i biffen og se den, og da den udkom på DVD købte jeg
den så til hende.
Den bliver flittigt afspillet her i huset, både til min og min datters store
fornøjelse

Mvh
Benjamin

Fra : Hans

Dato : 31-01-09 05:38

Laziter [9440] wrote:
> [...]
> købte jeg den så til hende.
> Den bliver flittigt afspillet her i huset, både til min og min

Min favorit i filmen er helt klart den lille renserobot.

Fra : Kim2000

Dato : 31-01-09 09:54

> [...]
>>> EvA
>>> Wall-eeee

> Min favorit i filmen er helt klart den lille renserobot.

Det er helt vildt hvor meget nyt man ser hver gang, jeg så den igen med
kommentator og så vel omkring 40% mere på den måde. Den skal helt sikkert
købes.

Fra : Allan Olesen

Dato : 31-01-09 10:28

Kim2000 wrote:
> Genialt. Ufattelig flot, stort set ingen dialog de første 30 minutter.

Enig. Jeg kan ikke lade være med at se den som en opfølgning på den
første Pixar-kortfilm med arkitektlampen.

--
Allan Olesen

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 03-02-09 01:11

On Fri, 30 Jan 2009 22:22:55 +0100, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk>
wrote:

>I mangel af bedre fik jeg "overtalt" mig selv til at tage Wall-E med hjem,
>da Pixar jo har et vis ry.
>
>Feeeeeeed.
>
>Wall-E

Hmm jeg har den - men jeg har godt nok ikke set den - det var til min
nieche på 4 år der vist var meget glad for den - men måske jeg skulle
se den :) ?

men det er da en børne tegne film ?

--
MvH Bo M Mogensen
Some wish beer was rain , but it aint (stephen king)

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 03-02-09 07:02

Bo M. Mogensen <usnet1@gmail.com> declared in:
sq2fo451jmdn29bh4hn1nfregt7f0lf6hs@4ax.com :

> Hmm jeg har den - men jeg har godt nok ikke set den - det var til min
> nieche på 4 år der vist var meget glad for den - men måske jeg skulle
> se den :) ?
>
> men det er da en børne tegne film ?

Ja... På samme måde som tennis og golf kun er for rige mennesker.
- De har ganske givet bedre muligheder for at nyde den/det, men
det betyder ikke at andre ikke også kan få noget (endog mere) ud
af det.

Fordomme begrænser dine oplevelser.
Nej, det er ikke en børne-tegnefilm. Og tennis og golf er ikke
rigmandssportsgrene. :)

Fra : Kim2000

Dato : 03-02-09 17:33

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Hmm jeg har den - men jeg har godt nok ikke set den - det var til min
> nieche på 4 år der vist var meget glad for den - men måske jeg skulle
> se den :) ?
>
> men det er da en børne tegne film ?

Det kommer vel an på man heller ikke mener man kan nyde Bambi, Junglebogen,
Anders And, Bjarne Reuters bøger, Britneys Spears musik, computerspil osv
osv osv, fordi man er nået en vis alder.

Wall-E mener jeg godt man på mange måder kan sammensigne med Fantasia.

Fra : Optimus Prime

Dato : 04-02-09 11:25

Bo M. Mogensen skrev:
> Hmm jeg har den - men jeg har godt nok ikke set den - det var til min
> nieche på 4 år der vist var meget glad for den - men måske jeg skulle
> se den :) ?

Absolut - jeg blev selv meget positivt overrasket... Pixar kan bare et
eller andet som de andre animationsstudios ikke formår

> men det er da en børne tegne film ?

Jeg synes der er et underliggende budskab, som nok kun de vokse
fanger... Er sikker på den fungerer fint til børnene; men os over 18 er
absolut også godt underholdt