agriturismo - italien
Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 31-01-09 17:18

Hvem kender det fede sted, hvor man tager hen med sine 3 unger,
hvor der er svømmepøl, fællesspisning og hjertevarme værter ?

mvh

Bendt

Fra : Aslan

Dato : 02-02-09 16:58

"Bendt Rasmussen" <razz2@dutpost.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hvem kender det fede sted, hvor man tager hen med sine 3 unger,
> hvor der er svømmepøl, fællesspisning og hjertevarme værter ?

Med hensyn til fællesspisning må jeg melde pas, men vi har brugt dette
bureau flere gange og de kan hjælpe dig med det hele:
http://www.toscana-vacanze.dk/

Gå lidt på opdagelse i deres udvalg, især Toscana Nord er et spændende
område, men nogle af vejene ned til de enkelte gårde kan være en udfordring
for en voldsænket bil med brede lavprofildæk.

Held og lykke med søgningen.

Christian

(Alfa 156)

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 08-02-09 13:22

"Aslan" <cpoulsen@ REMOVE THIS email.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> område, men nogle af vejene ned til de enkelte gårde kan være en
> udfordring for en voldsænket bil med brede lavprofildæk.

Vi har lejet gennem toscana-vacanze.

Det er jo en hel jungle at finde rundt i alle de hjemmesider, der tilbyder
udlejning af ferieboliger i Toscana.

mvh
Bendt

Fra : Aslan

Dato : 08-02-09 21:14

> Vi har lejet gennem toscana-vacanze.

Godt valg! Nysgerrigheden overtager her, må man spørge hvad??

> Det er jo en hel jungle at finde rundt i alle de hjemmesider, der tilbyder
> udlejning af ferieboliger i Toscana.

Jeps
Vi er igang med at finde sommerferiestedet i øjeblikket. Vi satser på
nuværende tidsspunkt på en uge i Toscana og en uge i Umbrien. Datteren på 20
og hendes kæreste skal med, så vi leder efter steder med swimmingpool, 2
soveværelser og to badeværelser - helst med mulighed for morgenmad og
aftensmad - hvilket indskrænker feltet lidt!samt naturligvis nogle sjove
bjergveje i "baghaven".

Men ellers god tur.

Christian

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 08-02-09 21:30

"Aslan" <cpoulsen@ REMOVE THIS email.dk> skrev i en meddelelse

> "Bendt Rasmussen" <razz2@dutpost.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Godt valg! Nysgerrigheden overtager her, må man spørge hvad??

http://www.toscana-vacanze.dk/ferieboliger/nord/5pers-plus/summer/index.asp
- Villa Sole + Tilde

> Jeps

Jeg har fået samlet mig en lille linksamling

http://www.toscana-vacanze.dk/

http://www.in-italia.dk/

http://www.rejseliv.dk/artikel/helt-ude-paa-landet - det er en artikel !

http://www.millefiori.dk/

http://www.bellaumbria.dk/

http://www.danitalia.com/index.php/danish/ferieboliger-i-toscana.html

http://www.turitalia.dk/default.asp

http://www.agriturismo.regione.toscana.it/index-eng.htm

http://www.holidayfarm.net/en/welcome.htm

http://www.agriturismo.net/

http://www.agriclub.it/

http://www.google.dk/search?hl=da&q=agriturismo&meta=&aq=3&oq=agri

Fra : Ukendt

Dato : 02-02-09 22:25

Vi har været her sommeren 2008:
http://www.laquarta.it/
Stephano passede stedet og lavede dejlig mad til os, hvis vi bestilte det i
forvejen (samme morgen). Det var ikke fællesspisning som sådan (med fælles
bord) og det var ikke alle der brugte det, men prisen var rigelig, vinen og
maden rigelig.
Eneste problem kunne være at han stort set kun taler italiensk, men det var
der en i familien der kunne - så intet problem for os.
Lejligheden var også fin nok.
Der er mange smukke borgbyer og strande i nærheden. Jeg tror strandene var
rimeligt børnevenlige - men mine børn er voksne.
Hilsen Hanne

Fra : Ukendt

Dato : 02-02-09 22:32

Hov
Da vi var der, var der pøl, men den er ikke med på billederne, og der står
ikke noget i teksten om den, så måske er den nedlagt.
Hilsen Hanne