Skiferien - Bestil den selv
Fra : oz3bto

Dato : 30-01-09 15:18

Vi vil til Hemsedalen (igen ) i uge 8 .. Dog kun weekend ophold

Priserne ved div. selvskaber der også sælger billet til færgen da var
billigste 6500.- incl hytte færge og lift kort

Rodede derefter lidt rundt på nettet .. VAr overbevist om at det kunne gøres
billigere

Ente med en pris på 3500 incl færge hytte og liftkort også fik vi enda en
hytte til 4-6 personer istdet for en lejlighed til 2

Så det kan betale sig selv at pakke en pakkerejse :D

Fra : Nicolai

Dato : 30-01-09 19:06

> [...]
> en hytte til 4-6 personer istdet for en lejlighed til 2
>
> Så det kan betale sig selv at pakke en pakkerejse :D

Korrekt. Og sådan har det været siden internettet kom igang :)

Fra : oz3bto

Dato : 31-01-09 16:28

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> skrev i en meddelelse

> Korrekt. Og sådan har det været siden internettet kom igang :)

Ikke helt rigtig .. VAr afsted fra 10-17/1 og da var billigste mulighed at
bestille direkte ved færge selvskabet .. På samme hytte var prisen ved
færgen 300kr højere men så var der også færge billet med i prisen (1100.-)

Fra : søren brix

Dato : 30-01-09 19:23

"oz3bto" <no@in.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> en hytte til 4-6 personer istdet for en lejlighed til 2
>
> Så det kan betale sig selv at pakke en pakkerejse :D

hej

hvad for en hytte har i lejet og hvilket færgeselskab bruger i til turen
???

mvh

Søren

Fra : oz3bto

Dato : 30-01-09 19:39

"søren brix" <jennyogsoren@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>>

> hej
>
> hvad for en hytte har i lejet og hvilket færgeselskab bruger i til turen

Color line Hirtshals - Larvik og retur .. Hytten ved jeg ikke meget om
udover at der er 1km til skicenteret og fælles bad og WC med en anden hytte
..... Det er normalt de hytter skibumserne bor i
Bestilt direkte på skistar.com

Fra : søren brix

Dato : 31-01-09 17:57

> [...]
> udover at der er 1km til skicenteret og fælles bad og WC med en anden
> hytte .... Det er normalt de hytter skibumserne bor i

hhmm tak

jeg kan nu ikke lige finde noget på skistar til denne pris lige nu (minimun
3950,-kr for midtuge lige nu)

god tur på ski (og pas på stærekasserne og elgene på rv7....)

søren

Fra : oz3bto

Dato : 31-01-09 21:06

> [...]
> (minimun 3950,-kr for midtuge lige nu)
>
> god tur på ski (og pas på stærekasserne og elgene på rv7....)

2190.- for hytten (Fossheim) og 1125.- for færgen helt præcist

Men de var ret hurtig væk

Vi er dog ved at opgradere nu til en lidt dyere og bedere hytte så måske
jeg kan skaffe dig den vi havde bestilt hvis det har int.

Det er fra 20-22 / 2

Fra : søren brix

Dato : 02-02-09 07:53

> [...]
>
> Vi er dog ved at opgradere nu til en lidt dyere og bedere hytte så måske
> jeg kan skaffe dig den vi havde bestilt hvis det har int.

hej

nej tak det var bare af interesse, efter at have prøvet at bo lige ved
skicenteret, så er vi blevet nogle dovne ski-dansken, vi gider ikke køre til
og fra skicenteret længre...

vh

Søren

Fra : Hanne

Dato : 02-02-09 19:29

> [...]
>
> nej tak det var bare af interesse, efter at have prøvet at bo lige ved
> skicenteret, så er vi blevet nogle dovne ski-dansken, vi gider ikke køre

Det er I ikke ene om, det gider vi heller ikke, så hellere give et par
kroner mere....

Hanne

Fra : oz3bto

Dato : 02-02-09 22:01

"Hanne" <h@duerikke.dk> skrev i en meddelelse

> Det er I ikke ene om, det gider vi heller ikke, så hellere give et par
> kroner mere....
>

> Hanne

Hellere sparke liv i bilen hver dag som ikke at kunne starte den sidste ..

Selv om vi bo direkte ved bakken ja så kommer bilen ud og køre .. Frisk
brød er nærmest nødvendig til morgen mad
Udover det så kan man ved hemsedalen pakere tætter på liftene som man kan
bo.. Er jo rart at have en sted hvor der er noget varmt at drikke