Yepser jeg forstår! ;=)
og takker!
hvor får man så alt det tunhaløjsa fra?
Jeg har f.eks. en suzuki FZ 50 Estilete
her er lidt spec om den:
Engine - single cylinder, liquid cooled, 2 stroke, 49cc
Power - 2.6@6500 rpm
Torque - 3.4@5500 rpm
Storage Space - under seat
Dry Weight - 83kg
Seat Height - 796mm
Wheel Base - 1260mm
Fuel Tank - 6.0L
Fuel Type - Unleaded
http://www.granbyscooters.co.uk/suzuki_uf50_estilete.htm
nogle forslag til materiale til den, og hvor jeg skal købe det?
det skal være usynligt ;)
Mvh
Anden
og på forhånd tak igen!
----- Original Message -----
From: "Mads Jensen" <mads.g@home1.gvdnet.dk>
Newsgroups: dk.fritid.knallert
Sent: Saturday, July 28, 2001 1:41 PM
Subject: Re: Ang Tun generelt
> "_Anden_" <namelessperson@hotmail.com> wrote in message
> news:3b61d762$0$6003$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Hejsa..
> >
> > nogle som forklare hvad en "rulle" gør? om de kan tune en scooter?
> >
> > Hvilket slags tund kan man få som ikke er synligt for politi som er
godt?
> >
> > på forhånd tak!
> > Mvh
> > Anden
> >
> >
> >
>
> Rullerne bestemmer hvor mange omdrejninger motoren skal tage, jo lettere
> ruller, jo flere omdrejninger. Og hvis du sætter f.eks. en Polini Kit3 47
mm
> cylinder og en tunudstødning på din scooter skal du finde de ruller der
> tager de omrejninger som cylinderen og udstødningen arbejder bedst ved.
> Polini Kit3 cylinderen arbejder bedst ved omkring 10000 omdrejninger, så
du
> skal putte nogle lette ruller i så motoren tager 10000 omdrejninger.....
> Forstår du ?
>
> Hvis det ikke skal være synligt for panserne, kan du f.eks. sætte en
> tuncylinder, en tun variator, en anden karburator og et udstødning som
> hedder Polini Star Traffic, det ligner nemlig det originale 100 % !
> Så kører din scooter nok omkring 90 med et fedt optræk !
>
> Mads