Re: Åbne page dokument.
Fra : Hanne Hertzog

Dato : 30-01-09 17:25

henrik@muenster.dk (Henrik Münster) writes:

>Selvfølgelig kan Pages '08 gemme som RTF (og Word og PDF). De er jo ikke
>helt dumme hos Apple. Under menuen File skal man bare vælge Export. Så
>kan man gøre det hele.
>--
Ja, selvfølgelig. Jeg behøver ikke at sige: Hvor er jeg dum" det er der
nok andre, der gør

Hilsen Hanne

www.macbruger.dk
____________________
Største og ældste forening
for MacBrugere i Danmark

Fra : Henrik Münster

Dato : 31-01-09 00:39

Hanne Hertzog <Hanne@enterpol.dk> wrote:

> Ja, selvfølgelig. Jeg behøver ikke at sige: Hvor er jeg dum" det er der
> nok andre, der gør

Det kunne ikke falde os ind. Vi driller højst lidt
Jeg havde også svært ved at finde det i sin tid, og jeg opgav at
bruge Pages til daglig af samme grund. Det var for bøvlet at skulle
gemme en Word-version også, så man kunne sende den med e-mail. Jeg skal
nemlig sende tekster til Windows-brugere, og så duer Pages-formatet jo
ikke. Jeg fandt derfor et program, der bruger RTF.
Jeg vil nok forsøge mig med Pages igen, når man nu direkte kan
vælge at sende et dokument med e-mail fra Pages i den nye version. Det
er jo noget, Windows-brugere har gjort i mange år, til stor irritation
for os, der ikke har Word. Vi fik nemlig et Word-dokument, der ofte
indeholdt fire linier, sendt som e-mail. Nu har vil heldigvis
OpenOffice, og både Pages og TextEdit kan åbne Word-filer. Sådan var det
jo ikke for bare få år siden.
--
Henrik Münster
Esbjerg