Hjælp ang. Volvo 740/940 6 cyl. T-diesel
Fra : Palle Bugtrup

Dato : 28-01-09 19:53

Kære folk i gruppen

En lille bøn om hjælp til en lille ting.
Jeg har været uheldig at sende 'dæksel/skærm over taktrem' til en Volvo
740 6 cyl. Turbodiesel bort med affaldet.
Det er modellen med VW motoren.

Hvis nogen skulle have et sådant i overskud er jeg meget interesseret i
at købe.

- En bagatel måske, men ifølge ejeren skulle det være svært at finde.

Med bedste hilsen,

Palle Bugtrup, - DK8410, tel. 86 372 627 eller mail to: burini
snabela mail.dk

Fra : Jakob Griffel

Dato : 28-01-09 20:48

> Hvis nogen skulle have et sådant i overskud er jeg meget interesseret i
> at købe.

Har sendt dig en mail.

--
Hilsen Jakob

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 29-01-09 12:45

"Palle Bugtrup" <pacemaker@lite.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> at købe.
>
> - En bagatel måske, men ifølge ejeren skulle det være svært at finde.

Flere specifikationer kunne ønskes, f.eks. motortype og årgang. Nogle ved en
masse om VW, men intet om Volvo - og omvendt.

--
Per