gps tracker til bil
Fra : carsten

Dato : 28-01-09 19:48

Er der nogen der har et godt link til et firma der sælger gps tracker , som
både er nem at montere / billig pris (abb) og et godt søgeværktøj?

Mvh Carsten

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 28-01-09 20:05

"carsten" <carsten@sletdettecdberg.dk> writes:

> Er der nogen der har et godt link til et firma der sælger gps tracker
> , som både er nem at montere / billig pris (abb) og et godt
> søgeværktøj?

Læste lige om http://www.microtracker.dk her om dagen.

Kai

Fra : Søren

Dato : 29-01-09 15:54

"Kai Harrekilde-Petersen" <khp@harrekilde.dk> skrev i meddelelsen

> Læste lige om http://www.microtracker.dk her om dagen.
>

> Kai
> --
> Kai Harrekilde-Petersen <khp(at)harrekilde(dot)dk>

Det ligner en XEXUN TK102, som jeg har købt på ebay, den har virket fint nu
i 3mdr. uden problemmer jeg bruger dog kun sms, GPRS til søgeværktøj har jeg
ikke prøvet .
http://www.gpspassion.com/FORUMSEN/topic.asp?TOPIC_ID=108384&whichpage=1

Fra : hojvaelde@gmail.com

Dato : 31-01-09 16:34

On 29 Jan., 15:54, Søren <bris...@get2net.dk> wrote:

> Det ligner en XEXUN TK102, som jeg har købt på ebay, den har virket fint nu
> i 3mdr. uden problemmer jeg bruger dog kun sms, GPRS til søgeværktøj har jeg

Ja det er træls.

Man skal jo have sådan en dims med i lommen hver gang man skal stjæle
en bil:

http://www.navigadget.com/index.php/2007/01/29/gps-and-gsm-jammer

Jeg har set dem til €100 på det rusiske marked.

Jeg har en tolk i omgangskredsen der bor derovre, hvis der er nogle
der er interesseret.

Benny