Dagens scoop å¨Amazon UK
Fra : Steen

Dato : 27-01-09 08:15

Seneste CD med Status Qou 0,69 UKP
Nyeste med Springsteen 6,99 UKP

Det er brugte CD'er

Og så koster det 1,21 UKP at få dem sendt, så er der ingen grund til at
downloade obskure mp3-filer

Fra : Max

Dato : 27-01-09 10:41

Hej Steen

> Og så koster det 1,21 UKP at få dem sendt, så er der ingen grund til
> at downloade obskure mp3-filer

Har du checket om de sender til DK ?

--
Mvh Max

Fra : Steen

Dato : 27-01-09 14:52

Max <max_jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

> Hej Steen

> Har du checket om de sender til DK ?

Det gør de da, for det er der jeg primært handler

Fra : Henrik Laursen

Dato : 27-01-09 16:07

isteen@gmail.rygeloven.com (Steen) wrote in

> Det gør de da, for det er der jeg primært handler

Amazon er kun formidler af second hand, ikke den der i sidste ende er
forhandleren som sender dig varen.

Ikke alle second hand forhandlere vil sende ud af deres hjemland.
Det har jeg oplevet meget tit, for det opdager man først når man enten
undersøger sælgers profil eller når man forsøger på at bestille varen.

--
Henrik Laursen

Fra : Steen

Dato : 27-01-09 18:11

Henrik Laursen <nomail@dont-like-spam.com> wrote:

> [...]
> Det har jeg oplevet meget tit, for det opdager man først når man enten
> undersøger sælgers profil eller når man forsøger på at bestille varen.

Det har jeg også oplevet, når man er ved at bestille - heldigvis er der
ofte mange sælgere af samme brugte vare - og så slipper man jo samtidigt
for at blive plukket i tolden