Jeg har været i Himmerige...
Fra : Jens Bruun

Dato : 27-01-09 16:57

.... og det hed "Super Marco", som flere i nærværende gruppe har omtalt. Et
helt supermarked propfyldt med autentiske, italienske mad- og drikkevarer og
et personale, der tog deres job og varesortiment alvorligt.

Kevin havde godt nok advaret mig om ikke at medbringe kreditkort, men jeg
overhørte desværre hans advarsel, så nu sidder jeg og ømmer mig lidt

Et besøg kan VARMT anbefales til alle elskere af gode (italienske) råvarer.

Forresten: Det ligger lige ved siden af Fisketorvet i Københavns Sydhavn i
et kvarter, der ikke just er Københavns bedst vedligeholdte.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Kert Rats

Dato : 27-01-09 17:22

> [...]
>
> Forresten: Det ligger lige ved siden af Fisketorvet i Københavns Sydhavn i
> et kvarter, der ikke just er Københavns bedst vedligeholdte.

Jeg har hørt mange gode ting om Super Marco. Desværre har jeg aldrig besøgt
supermarkedet - men jeg skal vist nok lade mit dankort blive hjemme, når jeg
en dag begiver mig på de kanter

Venligst

Kert Rats

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 27-01-09 18:05

Og så er de faktisk relativt billige, i forhold til andre forhandlere af
delikatesser.

VH Pernille

Fra : Padre

Dato : 27-01-09 20:40

"Pernille Højgaard" <ph@praxis.invalid> wrote in message

> Og så er de faktisk relativt billige, i forhold til andre forhandlere af
> delikatesser.

Men nogle ting koster bare Glemmer aldrig første gang jeg så deres
udvalg af pastamaskiner. Det tog mig et kvarter at løsrive mig uden at købe
en.

--
Padre

Fra : Gainsbourg

Dato : 28-01-09 22:49

Ja, skønt sted! Man har simpelthen ikke smagt Tiramisu, før man har smagt
Marcos hjemmelavede.

http://www.supermarco.dk/

Med venlig hilsen
Gainsbourg