Forslag til aktvitet i København
Fra : Flinkesen

Dato : 27-01-09 20:53

Hej gruppe

Midt i marts er vi 3 par, der skal et smut til hovedstaden, en lørdag, for
at spise på Paustian. Da dette først er om aftenen, har jeg meldt mig til at
sørge for lidt hygge/underholdning/aktivitet fra middagstid og 2-3 timer
frem.
Sidste år arrangerede drengene, at pigerne fik et par timer i
wellnesscenter, mens vi gik på bryggeri og "snakkede", så i år må det gerne
noget, vi alle kan være med til.
Jeg er åben for alle forslag, så byd endelig ind med alverdens gode ideer og
imput. Vi har biler til rådighed, så det gør heller ikke noget, hvis vi skal
køre lidt efter det.

Jeg glæder mig til at høre, hvad I har af ideer.

Mvh.

JK

Fra : Carsten Keller

Dato : 28-01-09 08:55

"Flinkesen" <flinkesen2002(fjerndette)@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
> skal køre lidt efter det.
>
> Jeg glæder mig til at høre, hvad I har af ideer.

Dyrehaven?

Keller

Fra : Karsten H. Larsen

Dato : 28-01-09 17:43

Flinkesen" <flinkesen2002(fjerndette)@yahoo.dk> skrev i meddelelsen
news:glnomj$29a4$1@newsbin.cybercity.dk...> Hej gruppe

> [...]
> skal køre lidt efter det.
>
> Jeg glæder mig til at høre, hvad I har af ideer.

Hvad med et besøg på Christania og en rundvisning i den nye DR-by eller den
nye koncertsal. Alle ligger begge tæt ved metroen og man får da besøgt
forskellige sider af København. En tur i metroen får man med i købet hvis
man ikke har prøvet den. I kan selvfølgelig benytte jeres biler, jeg ville
nu foretrække metroen.

mvh

Karsten H. Larsen

Fra : Flinkesen

Dato : 30-01-09 13:12

Deligt med et par gode forslag, men der må gerne komme mange flere, så jeg
har noget at vælge imellem. Det står da sløjt til, hvis vores hovedstad ikke
kan byde på mere

Mvh.

Jk

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 30-01-09 19:54

> Deligt med et par gode forslag, men der må gerne komme mange flere, så
> jeg har noget at vælge imellem. Det står da sløjt til, hvis vores
> hovedstad ikke kan byde på mere

Her er da masser. Men vi kan jo kun gætte om jeres interesser. Udfra det
oplyste ville jeg da foreslå at pigerne denne gang tog på juicebar mens
mænnerne fik en omgang hos Men´s Room. Begge dele kan være meget mere
spændende end de lyder.