Køb af ask og bøg, blokvarer el
Fra : Steen Suder

Dato : 26-01-09 15:26

Hvor i Århusområdet/Østjylland køber man ask og bøg som blokvarer eller
kantskåret til hobbybrug?

GHT i Stilling har for relativt kort tid siden indført at man skal have
en rekvisition fra en trælast.
Det gør det både dyrere og mere besværligt - så er der andre bud?

NB
Det er træ til hobby-snedkerarbejde, så det er ikke store mængder, men
det skal være i en rimelig kvalitet.

--
Steen Suder

Fra : Ole V Jensen

Dato : 26-01-09 21:42

Steen Suder <sfs_news_spam@suder.dk> wrote:

> Hvor i Århusområdet/Østjylland køber man ask og bøg som blokvarer eller
> kantskåret til hobbybrug?

Jeg ved ikke om dette firma har det du efterspørger, men prøv at se
efter:

http://www.linaa.dk/shop/frontpage.html

mvh
Ole-J

Fra : Steen Suder

Dato : 28-01-09 22:15

Ole V Jensen skrev:

> Jeg ved ikke om dette firma har det du efterspørger, men prøv at se
> efter:
>
> http://www.linaa.dk/shop/frontpage.html

Linå har mange dejlige ting, men indtil videre er jeg stærk i håbet om
at kunne erhverve ask og bøg til en lavere pris end 11,- pr. liter træ :-/

(Som er Linås pris for træet.)

--
Steen

Fra : Ole V Jensen

Dato : 28-01-09 22:51

Steen Suder <sfs_news_spam@suder.dk> wrote:

> Linå har mange dejlige ting, men indtil videre er jeg stærk i håbet om
> at kunne erhverve ask og bøg til en lavere pris end 11,- pr. liter træ :-/

Hvad så med dem her:

http://www.orebo.dk/ravarer.html

Jeg ved ikke om de sælger til private, men du kan da prøve.
Jeg har selv tænkt mig at kontakte dem på et tidspunkt, da jeg muligvis
skal bruge noget asketræ til at lave en høvlebænk af.

mvh
Ole.J