Baderumsmøbel med vask uden hanehul
Fra : Charlotte

Dato : 26-01-09 10:45

Hej alle

Jeg har løbet rundt og ledt i de forskellige forretninger (Bauhause og på
nettet) for at finde et baderumsmøbel med en firkantet vask uden hanehul i
str. 50-80 cm bred. De fleste steder har de jo en masse på tilbud - skab med
en vask på. Problemet er bare, at alle de flotte tilbud består at en vask
med hanehul (hul til vandhane) og jeg har vandhaned siddende ud fra væg. Så
det vil se åndsvagt ud med en hul Jeg har fundet nogle vaske på nettet
og havde tænkt mig at evt. købe skabet i Ikea og så selv sætte det sammen -
men er der nogle af jer som er stødt på et sæt som jeg leder efter??

Hilsen Lotte

Fra : mugge

Dato : 26-01-09 16:21

"Charlotte" <charlotte_andersen@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det sammen - men er der nogle af jer som er stødt på et sæt som jeg leder

Hvor i landet kommer du fra? (har nemlig lidt badeværelsesmøbler på
lager................)

mugge

Fra : Charlotte

Dato : 27-01-09 09:00

"mugge" <mogenslarsen2003@FJERNyahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor i landet kommer du fra? (har nemlig lidt badeværelsesmøbler på
> lager................)
>
> mugge

Jeg kommer fra Hvidovre..........

/Lotte

Fra : Lars

Dato : 26-01-09 22:15

Charlotte skrev:
> [...]
> og havde tænkt mig at evt. købe skabet i Ikea og så selv sætte det sammen -
> men er der nogle af jer som er stødt på et sæt som jeg leder efter??

En løsning kunne være en hanehulsprop, hvis du ikke kan finde det rette
sæt uden hanehul. Fås også i div. farver.
http://www.lavprisvvs.dk/shop/hanehul-prop-paa-222443p.html

Lars

Fra : Anders Majland

Dato : 27-01-09 08:31

> En løsning kunne være en hanehulsprop, hvis du ikke kan finde det rette
> sæt uden hanehul. Fås også i div. farver.
> http://www.lavprisvvs.dk/shop/hanehul-prop-paa-222443p.html

Eller sætte en sæbedispenser igennem hullet - problemet bliver så at finde
en til så stort et hul

Fra : Charlotte

Dato : 27-01-09 09:02

> Eller sætte en sæbedispenser igennem hullet - problemet bliver så at finde
> en til så stort et hul
Hej Anders

Jeg har slet ikke overvejet det med sæben.....også en genial idé. Tusinde
tak for det

/Lotte

Fra : Charlotte

Dato : 27-01-09 09:01

"Lars" <jubija@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> En løsning kunne være en hanehulsprop, hvis du ikke kan finde det rette
> sæt uden hanehul. Fås også i div. farver.
> http://www.lavprisvvs.dk/shop/hanehul-prop-paa-222443p.html
>
> Lars

Hej Lars

Du er jo genial Tusinde tak for svaret - anede slet ikke man kunne få
sådan en prop.............du har lige gjort min dag noget lettere

/Lotte