Thailand - snorkling og dykning
Fra : hald

Dato : 27-07-01 20:38

Hej

Vi er et yngre ægtepar, der skal afsted til Thailand i januar 2002. Vi har
foreløbig udset os Phuket og øen Koh Racha Yai som mål.
Men vi vil gerne høre, om der skulle være andre interessante
dykker/snorkle-egnede småøer i området, og hvordan mulighederne er for
rimelig billig indkvartering i området.

Med venlig hilsen

Hanne og Peter Hald

Fra : Martin Poll

Dato : 27-07-01 15:09

Hej Hanne og Peter

Da jeg sidst var på phuket, tog vi en færge ud tl Phi- phi island. her er
der mulighed for dykning og snorkling. Der er masser af dykker forretninger
på øen der kan ordne det for jeg. Vi var 10 ude så vi lejede 2 langbåde og
fik dem til at sejle ud nogle gode steder. Det var en virkelig flot tur. Jeg
kan ikke huske prisen men billigt var det.
På phuket er der flere steder der kan arrangerer det for jer når i er der.
Vi blev afhentet på vores hotel om morgenen kørt til færgen, færge til phi
phi, hotel 2 dage og retur. Endnu engang kan jeg ikke huske hvad dette
kostede, men det var ikke specielt dyrt. Det eneste i måske skal huske er at
når i booker hotel på Phuket, hvis i gør det hjemmefra, ikke at få de dage
med hvor i er på phi-phi.

Med venlig hilsen
Martin ( der selv tager til Phuket i Oktober, og håber at det hele ikke
regner væk)

Fra : FRBI

Dato : 27-07-01 23:18

Hej Martin.

Hvornår på året var det du var der sidste gang ?
vi er en familie der skal derud næste år i juni juli og er lidt
nervøse for vejret.

På forhånd tak Frank Birch

Fra : S. Børresen

Dato : 28-07-01 12:56

Prøv at stille samme spørgsmål i dk.fritid.dykning
der er helt sikkert en masse der har været på de kanter

/Søren

Fra : Martin Poll

Dato : 28-07-01 12:08

> [...]
>
> Hvornår på året var det du var der sidste gang ?
> vi er en familie der skal derud næste år i juni juli og er lidt

Hej Frank

Jeg har kun været på phuket i feb, det er vejret kanon. Jeg har været i
thailand juni dog ikke på phuket. Her var vejret fint dog lidt overskyet men
det regnede ikke. Jeg kan godt forstå at i er lidt bekymret for vejret, men
i juni/juli tror jeg ikke at i skal være bekymret for regn, hvis det er det
der bekymre jer. Somsagt var det lidt overskyet, men ikke noget der ødelagde
ferien.

Med venlig hilsen
Martin

Fra : New News

Dato : 16-08-01 20:45

Hej, hvis i er på de kanter og skal på Koh Lanta, så giv lige mig en mail,
vi har et lille dansk ressort på øen. Med høj service og rimlige priser
f.eks. er prisen for 14 dage 14560 thai bath, incl. morgenmad, rengøring og
tøjvask.