Indbrud i polsk bil
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 27-01-09 16:56

http://www.jv.dk/artikel/594621

Uofficielt mangler ejeren 20 autoradioer :)

--
Per

Fra : Ralph Køster

Dato : 27-01-09 17:42

Der ker ikke meget derude ved vestkysten, siden sådan en artikel kan få
plads i "avisen".
Ved ikke om den også var med i papirudgaven

Fra : Lasse Hoelgaard

Dato : 27-01-09 17:45

> Ved ikke om den også var med i papirudgaven

Det var forsiden!

-Lasse

Fra : Tom

Dato : 27-01-09 18:15

"Ralph Køster" <Get@some.now> skrev i en meddelelse
> Der ker ikke meget derude ved vestkysten, siden sådan en artikel kan få
> plads i "avisen".
> Ved ikke om den også var med i papirudgaven

Det forlyder også at landbetjenten har bedt rejseholdet om assistance til
opklaringen

--
Tom

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 27-01-09 20:16

"Ralph Køster" <Get@some.now> skrev
> Der ker ikke meget derude ved vestkysten, siden sådan en artikel kan få
> plads i "avisen".

Det gør der da. Købmanden har lige fået en ny kaffekværn, her i oktober.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Erik B. Hansen

Dato : 27-01-09 21:43

"Ralph Køster" <Get@some.now> wrote in news:497f3945$0$56786
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Der ker ikke meget derude ved vestkysten, siden sådan en artikel kan få

Vestkysten? Tror du ikke du skulle sagsøge kommunen for dine skole penge?
Kolding på vestkysten???

--
vh, Erik BH

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 28-01-09 01:13

On Tue, 27 Jan 2009 20:43:12 +0000, Erik B. Hansen wrote:

> "Ralph Køster" <Get@some.now> wrote in news:497f3945$0$56786
> $edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Vestkysten? Tror du ikke du skulle sagsøge kommunen for dine skole
> penge? Kolding på vestkysten???

Vestkysten! De skal helt til Kolding for at hente deres nyheder! Eller
Sønderborg for den sags skyld.

(Du har da vist overset noget hvad JV betyder...)

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 28-01-09 19:19

On Wed, 28 Jan 2009 17:26:23 +0100, Armand wrote:

> Og du aner ikke en pind om hvorfor avisen hedder dét, kan jeg læse :-|

Dvs. det oplagte gæt er forkert? Belær mig gerne!

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 28-01-09 23:25

On Wed, 28 Jan 2009 22:19:42 +0100, Armand wrote:

> Fordi den er en fusion af 'Vestkysten' og 'Jydske Tidende' (som dækkede
> østkysten)
> Derved er det svært at humorisere over at Jyske-Vestkysten dækker
> østkyststuff :-|

Oho, så blev jeg så meget klogere .-)