Et dumt spørgsmål.
Fra : Henrik Palshøj

Dato : 27-01-09 17:53

Hej NGer.

Bare lige for at sikre mig. Når man nu har instaleret den nye iWorks så
ligger den gamle stadig i sin egen mappe. Har jeg ret i at det bare er
at slette den gamle..

Hilsen Henrik

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 27-01-09 18:23

Henrik Palshøj wrote:
> Bare lige for at sikre mig. Når man nu har instaleret den nye iWorks så
> ligger den gamle stadig i sin egen mappe. Har jeg ret i at det bare er
> at slette den gamle..

ja, de ligger som hhv. 'iWork 08' og 'iWork 09', så det er bare at
slette den gamle.

mvh. Erik Richard

Fra : Henrik Palshøj

Dato : 27-01-09 18:28

On 2009-01-27 18:23:06 +0100, Erik Richard Sørensen <NOSPAM@NOSPAM.dk> said:

> så

> ja, de ligger som hhv. 'iWork 08' og 'iWork 09', så det er bare at
> slette den gamle.
>
> mvh. Erik Richard

Jeg tænkte det nok, ville bare være sikker på at jeg ikke skulle til at
finde den gamle DVD frem igen ;)

Tak for hjælpen Erik

Fra : Henrik Münster

Dato : 28-01-09 14:54

Henrik Palshøj <dykRE@MOVEmil.dk> wrote:

> Jeg tænkte det nok, ville bare være sikker på at jeg ikke skulle til at
> finde den gamle DVD frem igen ;)
>
> Tak for hjælpen Erik

Jeg tror mere, mappen bliver liggende, hvis man ønsker at bruge de gamle
versioner af programmerne. Der kommer jo en advarsel om, at dokumenter
gemmes i et nyt format, der ikke kan læses af de gamle versioner af
programmerne. Hvis man derfor skal sende dokumenter til folk, der stadig
bruger iWork '08, så kan man jo vælge fortsat at bruge iWork '08 til
det. Måske har Apple også brændt sig lidt. Sidst var iMovie (var det
vist) blevet ændret så meget, at mange foretrak den gamle version.
Derfor ønskede mange ikke at opgradere til den nye. Det kan også være
derfor, Apple ikke lader iWork '08 blive slettet automatisk.
--
Henrik Münster
Esbjerg