Adwanced news til CMSimple hjælp
Fra : Peter Nicolaj

Dato : 27-01-09 22:09

Hej jeg har anvendt Adwanced news fra JAT på et CMSimple site.

Den er smidt under sit eget menupunkt, men jeg vil gerne have at
den også bliver vist i overskrifter i en spalte på forsiden
ligesom højresiden her: http://cmsimple_addon.famnissen.dk/

Men når jeg kopierer eks.

#cmsimple
$output=shownewsarchive('layout=advanced,displaysearch=true');#

vil alt andet indhold forsvinde på valgte side, også selvom jeg
kommer den i en tabel for sig selv.

Er der nogen der ved hvad jeg kan stille op???

Har fundet følgende indlæg, som jeg tror går ud på det samme, men
jeg får ikke noget resultat ud af det.
http://www.cmsimple.dk/forum/viewtopic.php?f=10&t=3376

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 29-01-09 16:19

Den Tue, 27 Jan 2009 21:09:14 +0000 skrev Peter Nicolaj:

> [...]
>
> Er der nogen der ved hvad jeg kan stille op???
>
> Har fundet følgende indlæg, som jeg tror går ud på det samme, men jeg

NÃ¥r du kalder et script fra en side/underside skal du bruge
#cmsimple .....#

Hvis du vil kalde det fra skabelonen skal det gøres vha. <?php .... ?>

Manual/hjælp filen burde forklare hvordan.

---
Karl Erik
http://www.ranunkelvej.com/apache2-default/cmsimple/

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 29-01-09 16:19

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 30-01-09 05:46

Den Tue, 27 Jan 2009 21:09:14 +0000 skrev Peter Nicolaj:

> Men når jeg kopierer eks.
>
> #cmsimple
> $output=shownewsarchive('layout=advanced,displaysearch=true');#

Du har misset et punktum efter $output:
#cmsimple $output.=shownewsarchive('layout=advanced,displaysearch=true');#

Når du kalder scriptet i skabelonen skal det gøres vha. php:
<?php echo shownewsarchive('layout=advanced,displaysearch=true');?>

---