Hej LM fans , så skulle lmklubben.dk prøve~
Fra : emil lønneberg

Dato : 26-01-09 20:50

--

Jeg tror nu at Lmklubben i Danmark skal have sin prøvetur nu,
Linket skulle virke , www.LMklubben.dk

bolværksmatrosen

Fra : Lars Kristensen

Dato : 26-01-09 22:05

emil lønneberg (slet YKZNE) wrote:

<et eller andet i sin signatur bl.a. et link>

Seriøst: glem musikken på siden eller i det mindste giv folk en mulighed
for at vælge det fra uden at skulle lede i timer efter knappen.

Det er generel ikke en særlig god idé at komme musik på en hjemmeside
med mindre det decideret tjener et formål. Hvis folk vil høre
baggrundsmusik har de noget kørende i forvejen.

Generelt virker siden meget som din personlige side og ikke foreningens.

Bortset fra det så er det et godt initiativ og jeg håber I får success.

- Lars

Fra : Ukendt

Dato : 26-01-09 22:16

"emil lønneberg (slet YKZNE)" <kroghenprivat@YKZNEhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:12329998050.403972580277184@dtext.news.tele.dk...
> --
>
> Jeg tror nu at Lmklubben i Danmark skal have sin prøvetur nu,
> Linket skulle virke , www.LMklubben.dk
>
> bolværksmatrosen

Hej der,

jeg synes det er prisværdigt, at nogle tager initiativet til en LM
klub/forening/samling !

Siden virker ok fin (liiige bortset fra musikken -

Og da jeg jo selv er LM ejer, så er det ikke utænkeligt at jeg vil smide
nogle indslag/bidrag i tønden.

venlig hilsen

JN