Oscar uddelingen i Los Angeles
Fra : Jesper Andersen

Dato : 26-01-09 12:20

Hejsa...
Vi tager til USA d. 12 februar og tager hjem igen d. 26 februar. Vi
skal være i LA, San Diego og Vegas i denne periode, og vi har egentlig
lagt et program for vores tur.
MEN MEN, nu har jeg opdaget at der er Oscar Uddeling i LA et par dage
efter vi er taget afsted, og det kunne da egentlig være sjovt at
opleve, når man nu alligevel var derovre.

Skal vi ændre vores program for at opleve dette, eller er der SÅ mange
mennesker at man ikke kan se noget alligevel ?

Det er lidt besværligt da vi allerede har booket hoteller osv, men er
det bøvlet værd ?

Mvh
Jesper Andersen

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 26-01-09 15:02

Jesper Andersen <jkaREMOVE@teknik.dk> wrote in

> Det er lidt besværligt da vi allerede har booket hoteller osv, men er
> det bøvlet værd ?

Jeg ville sige nej. Og jeg sidder gerne oppe og ser det live hvis arbejdet
tillader, så det er ikke interessen der mangler.

Du kommer ikke i nærheden af at se en kendis hvis du bare tilfældigt
dropper forbi. Jeg har ikke selv forsøgt, men bekendte i LA har.