leje af mobilhome
Fra : Elmer Fjort

Dato : 26-01-09 10:44

Efter at have været en tur på feriemessen i Bellacenteret, har vi snakket om
evt at prøve en tur gennem Europa i
en mobilhome.

Mener at have hørt at man med fordel kan leje sådan køretøj i Tyskland.

Kender I nogen hjemmesider som kan give en ide om prisen?

Elmer

Fra : Ukendt

Dato : 26-01-09 20:39

Hej
Vi har gjort det et par gange, og du skal regne med en pris på ca 1000 kr om
dagen, hvis du lejer den i Tyskland.

Vi lejede en sprit ny Bürstner AViano
http://www.buerstner-autocamper.dk/sw/frontend/show.asp?parent=56170&layout=8

Vi oplevede følgdende ulemper:
Man må normalt ikke køre den i Danmark kun transit, det vil sige du skal
pakke din egen bil i Danmark og parkere i Tyskland
Nå man camperer skal man forlade sin plads på campingpladsen for at handle
eller for at "se noget"
Bilen skal afleveres kl 10.00 om formiddagen, det vil sige at man næsten
skal overnatte sidste nat omkring Flensborg eller køre hele natten.
Ud over lejen kommer der ca 200 kr til pr. overnatning

Ellers er det en dejlig måde at feriere og camperen var af super kvalitet,
og udlejer holdt alle aftaler, Vi lejede med Ramm i Flensborg, men jeg mener
ikke de er i udlejningsbranchen mere.

Hilsen
Karsten Skov

Fra : søren brix

Dato : 27-01-09 21:29

"Karsten Skov" <kskov(til)post.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> og udlejer holdt alle aftaler, Vi lejede med Ramm i Flensborg, men jeg
> mener ikke de er i udlejningsbranchen mere.

http://www.world-wide-wheels.com/CarType.aspx

mvh

Søren