Osaka, Kyoto, Nara - billeder fra Japan
Fra : Simon Laub

Dato : 25-01-09 18:50

I forbindelse med rejse til japan tog jeg nogle pics, som kan ses her.

Alle der har stillet noget op paa hjemmeside, ved hvor lang tid det tager,

saa selvom det egentlig ikke var tiltaenkt dk.fritid.rejse synes jeg ligesaa
godt

at jeg kunne stille dem til raadighed her, nu da jeg har lavet alt arbejdet
!

Saa :
http://www.simonlaub.net/Fortunecity/OsakaKyotoNara/index.html

Det er svaert at indfange det "anderledes" - men denne temple video er et
forsoeg !
http://www.simonlaub.net/Fortunecity/OsakaKyotoNara/video/video1.htm

Hvis der er loading problemer paa mit site , saa proev istedet her:

http://www.travelblog.org/Asia/Japan/Osaka/Osaka/Shinsaibashi/blog-34...
http://www.travelblog.org/Asia/Japan/Kyoto/Kyoto/blog-349681.html
http://www.travelblog.org/Asia/Japan/Kyoto/Kyoto/blog-349681-21.html
http://www.travelblog.org/Asia/Japan/Osaka/Osaka/blog-349684.html
http://www.travelblog.org/Asia/Japan/Nara/Nara/blog-349686.html

-Simon

Fra : Bagmanden

Dato : 25-01-09 21:06

"Simon Laub" <Simon.Laub@FILTER.mail.tele.dk:
> http://www.simonlaub.net/Fortunecity/OsakaKyotoNara/index.html
> Det er svaert at indfange det "anderledes" - men denne temple
> [...]

Hej Simon

Dine film er for pixelerede, og yder ikke retfærdighed for
intentionen, om at vise nogle af de særlige japanske oplevelser
man kan komme ud for!

Dine billeder er til gengæld rigtig fine og giver et fint, og for
mig, kendt billede af bybilleder fra Japan.

Vi har selv været der to gange, sidste gang i sommers og du kan
se både billeder og film på denne side: www.zillyink.dk -
--
Bagmanden

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-09 12:54

On 25-01-2009 21:05:36, "Bagmanden" wrote:
> [...]
> mig, kendt billede af bybilleder fra Japan.
>
> Vi har selv været der to gange, sidste gang i sommers og du kan

Hejsa,

Fede billeder, har selv været i Osaka 2 gange, fed by. Har du prøvet Shakazen
til Tokyo, det vildeste.

Fra : TL

Dato : 15-02-09 14:39

On Sun, 15 Feb 2009 12:53:43 +0100, in dk.fritid.rejse "Lars"
<Lhj2seks_snabela_hotmail.com> wrote:

>Har du prøvet Shakazen
>til Tokyo, det vildeste.

Shinkansen?