Totallll uretfærdig p-bøde
Fra : Carsten

Dato : 26-01-09 07:38

Min kone fik en p-bøde i lørdags og jeg er ret sikker på at EuroPark straks
eftergiver hende den når de hører hendes ankepunkt:

<citat>
Jamen, det er squ da også totalt umuligt at nå at handle (i kvickly) når man
kun har to timer til det !!!
</citat>

Personligt har jeg ikke været i kvickly mere end 15-20 minutter af gangen -
heraf de 10 minutter i kasse-køen, men jeg er da sikker på at det ikke
almindeligvis kan forventes at folk er færdige efter 2 timer og at EuroPark
derfor opgiver deres krav.

Carsten

Fra : Finn Guldmann

Dato : 26-01-09 09:10

Carsten skrev:
> [...]
> almindeligvis kan forventes at folk er færdige efter 2 timer og at EuroPark

Den skal du snakke med kvikly om. Og sørge for at fortælle dem at hvis
det er med den på har du ikke råd til at komme og handle hos dem.

--
MVH Finn Guldmann
www.guldfinn.dk

Fra : Frøken Jensen

Dato : 28-01-09 14:41

On 26/01/09 9:10, in article gljr4i$ql0$1@newsbin.cybercity.dk, "Finn
Guldmann" <n@a.invalid> wrote:

> Den skal du snakke med kvikly om. Og sørge for at fortælle dem at hvis
> det er med den på har du ikke råd til at komme og handle hos dem.

Mon ikke Kvickly gerne betaler 550.- for at beholde din kone som kunde ?

Fra : Finn Guldmann

Dato : 28-01-09 17:35

Frøken Jensen skrev:

> Mon ikke Kvickly gerne betaler 550.- for at beholde din kone som kunde ?

Hvis de finder ud af at det er noget der breder sig kan det jo godt være
de finder på enten at betale afgiften og/eller smide vagtselskabet ud.

Uanset hvordan de vender og drejer det er det jo kunder de skal leve af.
Og det bliver jo lidt svært hvis de jagter kunderne væk med deres
p-plads politik.

Fra : Søren

Dato : 26-01-09 09:16

"Carsten" <carsten@noexists.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke almindeligvis kan forventes at folk er færdige efter 2 timer og at

Det er kvickly og ikke Europark der er problemet. Europark indriver efter
den aftale de har med Kvickly.

Kvickly fastsætter reglerne.

Selv handler jeg ikke mere i Kvickly eller Føtex, da begge har en mærkelig
kundepolitik mht parkering.

Mvh Søren

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 26-01-09 11:52

"Søren" <Soeren@soerenneilsen.dk> skrev i meddelelsen

> Selv handler jeg ikke mere i Kvickly eller Føtex, da begge har en mærkelig
> kundepolitik mht parkering.

Ikke alle Kvickly'er har denne politik.
Vores lokale Kvickly Extra har (stadig) gratis og ubegrænset parkering til
alle.
Det hele afhænger vel meget af, hvor forretningen ligger, om udefrakommende
evt. vil bruge den som heldagsparkering eller ej.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : claus b.p.

Dato : 27-01-09 21:34

"Søren" <Soeren@soerenneilsen.dk> skrev i en meddelelse

> Selv handler jeg ikke mere i Kvickly eller Føtex, da begge har en mærkelig
> kundepolitik mht parkering.

Her er det SuperBrugsen der har en aftale om parkeringsinkasso, vores Føtex
har afskaffet det. Det giver alt andet lige Føtex en konkurrencefordel!

/Claus

Fra : TJ

Dato : 26-01-09 11:47

"Carsten" <carsten@noexists.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> <citat>
> Jamen, det er squ da også totalt umuligt at nå at handle (i kvickly) når

LOL - du må tage denne til højesteret.
Det kan være sagen tager en afstikker til endeligt at afklare forskellen
mellem kvinder og mænd

mvh TJ

Fra : Jens Olsen

Dato : 26-01-09 11:38

On Mon, 26 Jan 2009 11:47:19 +0100, "TJ" <niks@nej.dk> wrote:

> [...]
>>
>LOL - du må tage denne til højesteret.
>Det kan være sagen tager en afstikker til endeligt at afklare forskellen

Ja eller meneskerettighedsdomstolen det er jo så moderne.

Jens

Fra : claus b.p.

Dato : 26-01-09 12:07

> [...]
>
> <citat>
> Jamen, det er squ da også totalt umuligt at nå at handle (i kvickly) når

LOL! Sikken ironi!

/Claus
(Der mistænker at parkeringsselskaberne er styret af den russiske mafia
;*( )

Fra : Ukendt

Dato : 26-01-09 13:42

> <citat>
> Jamen, det er squ da også totalt umuligt at nå at handle (i kvickly) når
> man kun har to timer til det !!!
> </citat>

Kvickly, så kan du kun nå at handle et sted...

Per.

Fra : Ralph Køster

Dato : 26-01-09 18:02

Det tager kun to timer men vi ville så gerne have at du blev lidt
længere...(så vi tjener 610,- ekstra).

Fra : Carsten

Dato : 26-01-09 18:34

"Ralph Køster" <Get@some.now> skrev i en meddelelse
> Det tager kun to timer men vi ville så gerne have at du blev lidt
> længere...(så vi tjener 610,- ekstra).

tja, 510,- var det nu "kun"

Carsten

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 29-01-09 00:52

On Jan 28, 2:40 pm, Frøken Jensen <a...@me.com> wrote:

> Mon ikke Kvickly gerne betaler 550.- for at beholde din kone som kunde ?

Næppe

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
Hold afstand....