Montering af USB connector / CD Changer i ~
Fra : Kim Jensen

Dato : 25-01-09 17:29

Hej!

Kan man montere sådan én her i en Altea ("version 1" fra 2006)?
http://www.ktduk.com/product/seat_leon_altea_usb_and_sd_interface/

Af specs fremgår, at man vil kunne kontrollere den som var det en
CD-Changer, men jeg har lidt svært ved at gennemskue hvordan jeg vil
kunne vælge "CD Changer" som input på bilens headunit? Vil den helt
automatisk dukke op i "rotationen" mellem inputs når man skifter på
rattet? (Der er ingen knap til direkte at vælge "CD Changer" - kun
FM/AM/CD/Audio/Prog).

Erfaringer med montering af tilsvarende (eller CD Changer) modtages med
stor tak

--
mvh Kim Jensen
blog.werx @ http://kim.litewerx.dk

Fra : Brian

Dato : 25-01-09 18:47

Kim Jensen wrote:

> Erfaringer med montering af tilsvarende (eller CD Changer) modtages
> med stor tak

Jeg har ikke førstehåndserfaring Med Altea, men det er meget normalt at en
evt. CD changer option i radioen, skal aktiveres i det relevante
elektronikmodul.

/Brian

Fra : Leo Havmøller

Dato : 26-01-09 05:55

"Kim Jensen" <kim@_NOSPAM_litewerx.dk> wrote in message
> Hej!
>
> Kan man montere sådan én her i en Altea ("version 1" fra 2006)?
> http://www.ktduk.com/product/seat_leon_altea_usb_and_sd_interface/

Prøv i Seat Club Danmark's forum om ICE:
http://www.seatclub.dk/viewforum.php?f=12

Leo Havmøller.