Synkronisering af NG-konto på to maskiner
Fra : rt

Dato : 26-01-09 17:31

Ja, jeg vil prøve at forklare.

Må min MBP privat kører jeg Thunderbird. På arbejdet kører jeg
Win Vista og pt. Xnews.

Det er lidt irriterende, at skulle holde styr på de
forskellige indlæg i de forskellige grupper to steder. Det
ville være optimalt, hvis man kunne synkronisere min konto på
de to maskiner, således at et indlæg læst på jobbet også er
læst når jeg kommer hjem og vice versa.

Er det til at forstå, og kan man sådan noget?

Og findes Thunderbird overhovedet til Windows?

--
De bedste hilsner,

/rt

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 26-01-09 19:42

rt <trusellruneFJERN@hotmail.com> wrote:

> [...]
> de to maskiner, således at et indlæg læst på jobbet også er
> læst når jeg kommer hjem og vice versa.
>
> Er det til at forstå, og kan man sådan noget?

ikke nemt ..

> Og findes Thunderbird overhovedet til Windows?

ja

Fra : Rune Trusell

Dato : 27-01-09 08:30

Thomas von Hassel skrev:

> ikke nemt ..

Ok. Det jeg mener er, at jeg læser nyhedsgrupper både på jobbet og
hjemme privat - altså på to forskellige computere. Jeg har nu
installeret Thunderbird på arbejdspc'en (win). Det jeg nu spørger om er,
om man på en eller anden måde kan synkronisere min konto, således at de
indlæg jeg læser på jobbet også optræder som læste når jeg kommer hjem.
Så jeg ikke behøver 'læse' dem igen. Det ville være dejlig nemt, hvis
jeg ikke behøvede at holde mig opdateret to forskellige steder.

Umiddelbart tænker jeg, at det udelukkende er klient-styret, men jeg
ville da lige høre, om i ved noget.

--
De bedste hilsner,

Rune Trusell
(tidligere rt)

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 27-01-09 10:08

Rune Trusell <trusellruneFJERN@hotmail.com> wrote:

> [...]
> jeg ikke behøvede at holde mig opdateret to forskellige steder.
>
> Umiddelbart tænker jeg, at det udelukkende er klient-styret, men jeg

du kan nok flytte indholdet af din "profiles" mappe rundt mellem
maskinerne ...

/thomas