iPhone og TDC
Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 25-01-09 23:41

http://ekstrabladet.dk/kup/article1111803.ece

Hvad er egentlig status og fremtidsudsigter for at bruge iPhone under
TDC efter denne artikel?

Jeg ejer ikke en iPhone. Jeg venter på at kunne få den hos TDC, hvor jeg
har alt andet. Det har jeg haft, siden jeg flyttede hjemmefra for 40 år
siden. Og det gider jeg ikke ændre på, lige meget hvad I siger om TDC.

Jeg har faktisk været i en Telia-butik, hvor jeg anstillede mig
fuldstændig åben for, hvad de kunne give mig af tilbud, hvis jeg ville
flytte ind hos dem. De havde ingen tilbud at give mig.

--
Venlig hilsen
Ove Steen Smidt

Fra : Jesper Hartoft

Dato : 26-01-09 09:14

Ove Steen Smidt wrote:
> http://ekstrabladet.dk/kup/article1111803.ece
>
> Hvad er egentlig status og fremtidsudsigter for at bruge iPhone under
> TDC efter denne artikel?

Hvis du fulgte linket i artiklen
(http://ekstrabladet.dk/kup/elektronik/article1112940.ece) viser det
videre til denne side hos TDC, hvor det hele er beskrevet:
http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=20063

Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 26-01-09 16:16

Jesper Hartoft <news01@UDhartoft.net> wrote:

> Hvis du fulgte linket i artiklen
> (http://ekstrabladet.dk/kup/elektronik/article1112940.ece) viser det
> videre til denne side hos TDC, hvor det hele er beskrevet:
> http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=20063

Tak. Men vi mangler altså stadig, at TDC stadig sælger den. Så man skal
altså stadig smide penge ud til et Telia-abonnement, man ikke ønsker at
bruge.

--
Venlig hilsen
Ove Steen Smidt

Fra : KentBM

Dato : 26-01-09 16:29

Ove Steen Smidt skrev:
> Tak. Men vi mangler altså stadig, at TDC stadig sælger den. Så man skal
> altså stadig smide penge ud til et Telia-abonnement, man ikke ønsker at
> bruge.

Spørgsmålet er vel egentlig kun om du synes at en pris på omkring kr.
6000 (med gebyr for at få låst op) er for meget eller ej.

Og så kan det vel være lige meget om en del af prisen er et abonnement,
som du ikke vil bruge.

--

Kent

Fra : Per Rønne

Dato : 26-01-09 17:48

KentBM <kentF_JERNmagnussen@aim.com> wrote:

> [...]
> 6000 (med gebyr for at få låst op) er for meget eller ej.
>
> Og så kan det vel være lige meget om en del af prisen er et abonnement,

Uden denne bindingsperiode var iPhonen nok alligevel kommet op over
5.000 ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 26-01-09 19:00

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Uden denne bindingsperiode var iPhonen nok alligevel kommet op over
> 5.000 ...

ca. på line med alle andre smartphones ...

/thomas

Fra : Per Rønne

Dato : 26-01-09 20:47

> ca. på line med alle andre smartphones ...

Exactly. Min 16G iPhone har i hvert fald kostet mig 1699 + 6*599 = 5293.
Nu går jeg så ned på billigste abonnement: Surf Basic.

Mit telefonforbrug er ganske simpelt minimalt, og ligger i hvert fald på
under 25 om måneden.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 26-01-09 20:49

> [...]
> Nu går jeg så ned på billigste abonnement: Surf Basic.
>
> Mit telefonforbrug er ganske simpelt minimalt, og ligger i hvert fald på

lige omvendt her .. jeg bruger næsten ikke data, men snakker næsten al
inkluderet taletiden op ..

/thomas

Fra : Per Rønne

Dato : 27-01-09 09:46

> lige omvendt her .. jeg bruger næsten ikke data, men snakker næsten al
> inkluderet taletiden op ..

Jeg havde tidligere Telia Contour. Betalte 25 kroner om måneden,
hvorefter forbruget blev trukket med 79 øre/minut af de 25 kroner, +
resten af de 25 kroner fra sidste måned.

Jeg brugte aldrig de 25 kroner op ... nu er den så omdannet til Surf
Basic, som jeg sætter i min iPhone når min iOn udløber 23. februar.
Ingen grund til at betale for eventuelle opringner inden da ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk