Hva´ med klatten?
Fra : Tina Holtz Uhre

Dato : 27-07-01 19:50

Efter at have læst en artikel i Tidens Kvinder sætter jeg nu spørgsmålet op
til debat:

Hvordan har I (fyre og kvinder) det med at sluge klatten kontra spytte ud?
Personligt bryder jeg mig bestemt ikke om det og jeg føler heller ikke at
jeg svigter min mand, ved ikke at tage imod hans "gave". Jeg har også hans
fulde opbakning. Han ville heller ikke bryde sig om det, hvis det var ham.
Men hvordan har i fyre det med at pigen ikke vil synke. Og hvordan har
pigerne det med at gøre det?

Hilsen Tina

Fra : Andersen

Dato : 27-07-01 20:56

Hej Tina,

Min kæreste har ikke noget imod at jeg kommer i munden på hende, men at få
hende til at sluge klatten, får jeg hende aldrig til. Hvilket endeligt
heller ikke røre mig, det er vel lidt af en "side gevinst" hvis hun vil/gør
det

Jeg har desuden også fuldt forståelse for hvorfor hun ikke vil.

Mvh.

Dan Andersen

Fra : Sott

Dato : 27-07-01 21:29

Hej Tina :0)

"Tina Holtz Uhre" <lily@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
var ham.
> Men hvordan har i fyre det med at pigen ikke vil synke. Og hvordan

Det falder mig naturligt at synke, faktisk tror jeg altid jeg gør det,
medmindre jeg ligefrem bliver bedt om at lade være (det er vist ikke
sket endnu *tænke, tænke*).

Jeg tror, at det der står i skorpionens stjernetegn om, at hun/han
gerne vil "æde" sin partner, er rigtigt *GG*
Jeg vil i hvert fald gerne ha' min partner ind alle vegne og også i
munden, og jeg vil gerne have hans sperm "ind" i mig - sådan føler jeg
det når jeg sluger hans sperm, jeg synes det er så fedt, så bliver
hans sperm ligesom en del af mig...

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Dan Andersen

Dato : 27-07-01 22:53

Hej Søs,

Var det din kæreste som anbefaldet dig at gøre det føste gang, eller gjorder
du det selv ?

Mvh

Dan

Fra : Sott

Dato : 27-07-01 23:32

Hej Dan :0)

"Dan Andersen" <an@an.an> skrev i en meddelelse
> Hej Søs,
>
> Var det din kæreste som anbefaldet dig at gøre det føste gang, eller
gjorder
> du det selv ?

Jeg har altid gjort det - lige fra jeg var teenager, og dengang havde
jeg ingen kæreste(r).

Jeg tror aldrig, at jeg er blevet bedt om hverken det ene eller det
andet. Det er bare blevet sådan, måske fordi de mænd jeg har været
sammen med, bare har slappet af og nydt og ikke villet sige/gøre for
meget... og så har jeg fået lov at bestemme selv, og jeg ville så bare
gerne sluge *S*

Jeg har faktisk ikke spekuleret synderligt over det, før for nogle år
siden - hvor min søster snakkede om at få det i øjnene, og jeg så ikke
fattede, hvordan det lige skulle kunne ramme der - jeg mente jo
bestemt, at i det øjeblik befandt pikken sig nærmest langt inde i
munden... det grinte vi meget af.
Min søster mener så, at jeg er dødsyg på det område, fordi jeg altid
sluger - hun synes jeg burde variere det lidt, og det har hun måske
ret i *G*
Jeg har dog ikke megen lyst til ligefrem at få det i øjet

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Peter Knutsen

Dato : 28-07-01 00:26

Sott wrote:

> Min søster mener så, at jeg er dødsyg på det område, fordi jeg altid
> sluger - hun synes jeg burde variere det lidt, og det har hun måske
> ret i *G*

Det ser jeg ingen grund til. "Bolden skal i hul", som jeg
siger, og det er da sjovest hvis det ikke er det samme hul
hver gang, men bortset fra det er variation stærkt op-
reklameret.

> Jeg har dog ikke megen lyst til ligefrem at få det i øjet

Næh, hvorfor dog også det?

--
Peter Knutsen

Fra : Sott

Dato : 28-07-01 12:06

Hej Peter :0)

"Peter Knutsen" <peter@knutsen.dk> skrev i en meddelelse

> Det ser jeg ingen grund til. "Bolden skal i hul", som jeg
> siger, og det er da sjovest hvis det ikke er det samme hul
> hver gang, men bortset fra det er variation stærkt op-
> reklameret.

Ja, jeg har nu heller ikke "hørt efter"

> Næh, hvorfor dog også det?

Spørg ikke mig, jeg forstod jo ingenting.

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Tomas O.

Dato : 28-07-01 00:29

"Tina Holtz Uhre" <lily@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse news:9jsd9b$2cb5$1@news.cybercity.dk...
SNIP

Hej Tina
> Hvordan har I (fyre og kvinder) det med at sluge klatten kontra
> spytte ud?

I couldnt care less!

> [...]
> ikke at jeg svigter min mand, ved ikke at tage imod hans "gave". Jeg
> har også hans fulde opbakning. Han ville heller ikke bryde sig om

Lige for lige er vel ok

> Men hvordan har i fyre det med at pigen ikke vil synke. Og hvordan
> har pigerne det med at gøre det?

Som sagt I couldnt care less. Jeg nyder at hun sutter men om hun
sluger klatten eller ej rager mig en høstblomst. Faktisk synes jeg det
er frækt at komme ud over hendes mave eller bryster.

Hilsen
Tomas O.

Fra : Chokmah Rabias The d~

Dato : 28-07-01 01:17

On Fri, 27 Jul 2001 20:49:30 +0200, "Tina Holtz Uhre"
<lily@post.cybercity.dk> wrote:

Hi Tina

>Hvordan har I (fyre og kvinder) det med at sluge klatten kontra spytte ud?
>Personligt bryder jeg mig bestemt ikke om det og jeg føler heller ikke at
>jeg svigter min mand, ved ikke at tage imod hans "gave".

well fortvil ikke jeg prøver at sætte mig i dit sted - fy for satan ,
men der er jo nogen der kan lide det og fred være med dem .. nu er jeg
lidt belastet af at jeg ikke kan komme ved oral sex - jeg synets det
er usexet .. men lige frem forvenet at et andet menneske skulle sluge
det nej men hvis hun gerne vil jamen så fint med det.
MvH
Bo

Fra : ttheill

Dato : 28-07-01 10:13

Hej Tina...

Min kæreste sluger gerne og det synes jeg selvfølgelig er dejligt, men jeg
er
helt klart af den mening at det 110% op til kvinden om hun vil eller ej. Jeg
har
også haft en kæreste som ikke ville og det var også helt fint. Jeg mener man
skal respektere det hvis kvinden ikke vil lade manden komme i munden på sig.

Det er jo en smags sag om man vil eller ej... *GG*

Hilsen
ttheill

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 28-07-01 17:00

[Emnet er "sluge klatten"]
> jeg er helt klart af den mening at det 110% op til kvinden om hun vil eller
ej.
[snip]
> Jeg mener man skal respektere det hvis kvinden ikke vil lade manden komme i
munden på sig.

Der bør være den form for respekt med at alt hvad man laver .. Så jeg er fuldt
ud enig med dig.
Men jeg tror spørgsmålet var om man kunne lide det, og personligt har jeg det
sådan at jeg elsker det ;)
Altså når hun sluger eller slikker det .. der er ligesom at hun accepterer og
tager til sig en del af en selv .. plus så er det ski..frækt .. specielt hvis
det gøres med det rigtige glimt i øjet (eller det rigtige uskyldige englepige
look *sf*)

Hvis sagen er om _jeg_ selv vil sluge det , så vil jeg ikke , MED MINDRE .. det
er mit eget .. og det er der nogle der synes der er klamt - jeg ved det (altså
at de synes det).
Jeg kom til at tænke på det fordi vi snakkede "snebolde" (en ladning givet
videre til trediemand eller ejermanden fra den oprindelige modtager) sidst i
biograffen (der var en del herfra gruppen inde og se Tomb Raider til premieren)
Nu er det ikke noget jeg gør fordi jeg ikke tænder på det (men jeg synes ikke at
det er klamt), så hvis det sker er det fordi jeg som en kat slikker mig ren. (på
hænderne ! .. rolig nu , jeg er hverken John Holmes eller cirkusartist *gg*)

Jeg kan huske at min kæreste (nu ex-kæreste) engang bemærkede det og sagde:
"Ej hvordan kan du gøre det ?!"
"Hvorfor ikke ?" svarede jeg .. "du gør det jo også"
"Jamen det er da noget andet"
"Hvorfor ?"

Og det fik hende til at tænke .. hun kunne ikke forklare det dog.
Hun .. og alle andre kvinder jeg har været sammen med har dog haft det fint med
at slikke mine fingre efter at jeg har leget med dem oppe i deres "dybe stille
ro" *g* .. hvad enten om de ville slikke mig eller ej.
Se DET er sært.

Hvorfor er det sådan ? .. igen en form for kønsdiskriminering ? .. på samme måde
som homoseksuelle kvinder er langt mere accepteret end homoseksuelle mænd ?

Mvh
CeeJay

Fra : Sott

Dato : 28-07-01 20:52

Hej CeeJay :0)

"Christian 'CeeJay' Jensen" <newsgroups@ceejay.cjb.nOt> skrev i en
meddelelse news:3b62e136$0$3231$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]

specielt hvis
> det gøres med det rigtige glimt i øjet (eller det rigtige uskyldige

Sidder og hepper her på sidelinien :0)

> [...]
MINDRE .. det
> er mit eget .. og det er der nogle der synes der er klamt - jeg ved

Det synes jeg ikke, men jeg har så heller ikke oplevet en fyr gøre det
endnu.

> [...]
"dybe stille
> ro" *g* .. hvad enten om de ville slikke mig eller ej.

Nej det er ej, det er ophidsende og frækt og liderligt og fedt - ikke
sært *G*
Det der er sært, er hvis de ikke har den samme accept af mandens køn
og sekret IMO.

> Hvorfor er det sådan ? .. igen en form for kønsdiskriminering ? ..
på samme måde
> som homoseksuelle kvinder er langt mere accepteret end homoseksuelle
mænd ?

Det er måske bare fordi man ikke lige hører om det så meget. Og måske
fordi "mange" mænd faktisk selv tager afstand til det, så de udsender
forstår jeg til gengæld ikke, "mange" vil ikke engang kysse når man
har slugt deres sperm *øv*.

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Tomas O.

Dato : 28-07-01 21:11

"Sott" <sott@post.tele.dk> skrev i en meddelelse news:3b631871$0$2649$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Hej Søsser

>"mange" vil ikke engang kysse når man har slugt deres sperm *øv*.

Piger skal da børste tænder inden de får min i munden *GG*

Hilsen
Tomas O.

Fra : Sott

Dato : 29-07-01 10:45

Hej Tomas :0)

"Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev i en meddelelse

> Piger skal da børste tænder inden de får min i munden *GG*

Ja.... *mumle, bande, svovle*
Du ved jo godt, at det slet ikke har noget med noget at gøre

Spørgsmål til fyrene:

Vil I kysse (tungekys) med jeres pige(r) efter de har slugt jeres
sperm?

Eller skal hun børste tænder _igen_ eller gurgle mund i cola først?

Tusinde hilsner
Søs

Fra : John Sahl

Dato : 29-07-01 11:28

"Sott" <sott@post.tele.dk> wrote in message news:3b63de33$0$2594$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Ja.... *mumle, bande, svovle*

Snakker du af erfaring?

> Spørgsmål til fyrene:

Nærgående er du jo som altid..

> Vil I kysse (tungekys) med jeres pige(r) efter de har slugt jeres
> sperm?

Jeg er da ligeglad og kan da slet ikke se problemet i det..

> Eller skal hun børste tænder _igen_ eller gurgle mund i cola først?

Ikke for min skyld.. At hun så gør det alligevel er for hendes egen
skyld

--
John Sahl, Webmaster på http://www.websetter.dk
Se vores nyeste projekt på http://www.MandeZonen.dk

Fra : Sott

Dato : 29-07-01 12:26

Hej John :0)

"John Sahl" <johnsahl@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Snakker du af erfaring?

Mig?? *ser sig forvirret omkring*

> Nærgående er du jo som altid..

Aldrig - pjat!

> Jeg er da ligeglad og kan da slet ikke se problemet i det..

Okay, måske har de mænd jeg har stået i forhold til bare ikke lige
brudt sig om det.

> Ikke for min skyld.. At hun så gør det alligevel er for hendes egen
> skyld

:0)

Tusinde hilsner
Søs, som snart skal ind på Hovedbanen og hente barn nr. 2 hjem fra
Jylland *SS*

Fra : claus

Dato : 29-07-01 11:30

Sott <sott@post.tele.dk> wrote:

> [...]
> sperm?
>
> Eller skal hun børste tænder _igen_ eller gurgle mund i cola først?

Ja det kan godt være at jeg er pervers(!), men det er skønt at kysse
rigtig inderligt efter oralsex (med eller uden udløsning). Tungekys er
jo en form for oralt samleje, hvad enten man kan li' det eller ej.
--
hilsen claus

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 02-08-01 02:59

> Ja det kan godt være at jeg er pervers(!)

Velkommen i klubben ;) *gg*

>, men det er skønt at kysse
> rigtig inderligt efter oralsex (med eller uden udløsning).

Mmmnnn ja .. og før iøvrigt .. og resten af dagen også

> Tungekys er
> jo en form for oralt samleje, hvad enten man kan li' det eller ej.

Ja det er jo egentligt en del af kroppen inde i den andens .. præcis som andre
former for sex .. jo jeg kan godt følge dig i den tankegang

Fra : Puk

Dato : 29-07-01 11:49

"Sott" <sott@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

Hej Søs

> Spørgsmål til fyrene:

Ok jeg er ikke en gut, men alligevel *S*.

> Vil I kysse (tungekys) med jeres pige(r) efter de har slugt
jeres
> sperm?

Jeg har aldrig været sammen med en gut, som ikke ville. Ikke som
jeg har lagt mærke til i hvert fald.

> Eller skal hun børste tænder _igen_ eller gurgle mund i cola
først?

Det er jeg aldrig blevet bedt om *S*. Men hvis det foregår i
soveværelset, hvor jeg som regel har et glas med vand altid (jeg
vågner af og til om natten og er tørstig), så tager jeg selv
gerne en slurk vand, når lejligheden byder sig, fordi jeg ikke
altid synes at spermen smager så forfærdelig godt.

At jeg ikke altid bryder mig om smagen er faktisk også grunden
til, at jeg altid sluger. Så skal spermen nemlig ikke ud over
tungen igen, men kan sluges fra helt bagerst i ganen, og så
smager jeg ikke nær så meget af det *S*.
Så ud over godt at kunne lide at sluge (jeg synes det er frækt),
så synes jeg også det er den måde, hvor jeg kan undgå at smaske
for meget med det i munden og derved rigtig smage på det.
Endelig synes jeg også det er ret praktisk, fordi der så er meget
færre våde pletter at sove i eller mindre sperm på min krop, som
størkner og godt kan føles lidt ubehageligt, hvis man ikke lige
smutter i bad umiddelbart bagefter.

Hyg sig så vældigt
Puk

Fra : Sott

Dato : 29-07-01 12:47

Hej Puk :0)

"Puk" <powder@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Ok jeg er ikke en gut, men alligevel *S*.

Det går nok *S*

> [...]
> gerne en slurk vand, når lejligheden byder sig, fordi jeg ikke
> altid synes at spermen smager så forfærdelig godt.

Jeg har faktisk ikke probs med smagen af sperm - det er bagefter...
sådan efter lidt tid, så kan jeg da godt føle at munden får sådan en
metalagtig smag - det har forresten også altid undret mig.

> [...]
> tungen igen, men kan sluges fra helt bagerst i ganen, og så
> smager jeg ikke nær så meget af det *S*.

Smart træk

> Så ud over godt at kunne lide at sluge (jeg synes det er frækt),

Me to!

> [...]
> færre våde pletter at sove i eller mindre sperm på min krop, som
> størkner og godt kan føles lidt ubehageligt, hvis man ikke lige

Ja, det er rigtigt praktisk, også hvis man f.eks. lige er ude og det
måske ikke er så smart, at spermen løber ned af låret, mens man danser
med f.eks. Svigerfar *LOL* (sidder her og tænker på lårkort kjole,
bare ben og trusseløs - og sex på toilettet *SF*)

Tusinde hilsner
Søs, som drømmer om en Incubus = dæmon, der dyrker sex med sovende
kvinder *SF*

Fra : Jensen

Dato : 29-07-01 18:45

> Jeg har faktisk ikke probs med smagen af sperm - det er bagefter...
> sådan efter lidt tid, så kan jeg da godt føle at munden får sådan en
> metalagtig smag - det har forresten også altid undret mig.

Tjaa...du har jo fået "jern"...

Sorry..ku ikke lade være

Jensen

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 02-08-01 03:03

> Tjaa...du har jo fået "jern"...

Øv den joke fandt jeg også lige på .. jeg ville have været først *g*

> Sorry..ku ikke lade være

Hvis du ikke havde fyret den af *g* , så havde jeg.

Fra : Nitsen

Dato : 02-08-01 09:31

"Christian 'CeeJay' Jensen" <newsgroups@ceejay.cjb.nOt> wrote

Tjøøøh - men forklarer det ikke hvis hun kuns har fået "kæp" §

> Øv den joke fandt jeg også lige på .. jeg ville have været først *g*

Pfh......gammel vits i ny indpakning *gg*

> Hvis du ikke havde fyret den af *g* , så havde jeg.

Helt sikkert.....og den var også oplagt, men nu kræver det altså visse
talenter før jeg vil betegne fyren som et "jern" *sf*

Kh
Anita ( som også syns det med metalsmagen er rigtig)

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 30-07-01 15:19

> [...]
> tungen igen, men kan sluges fra helt bagerst i ganen, og så
> smager jeg ikke nær så meget af det *S*.

Nej, nej, nej............ Det er noget du HELT har misforstået....

Hvis du sluger på den måde kan det jo være fuldstændig underordnet om du
sluger eller ej...

Det som jeg synes er det frække ved at komme imunden på en pige er at se
hende leget med spermen i munden efter jeg er helt færdig med at komme...

Hvis hun ikke gider det, så er det da helt ligemeget at komme i munden på
hende... Så er det jo bare "et hul", ikk?

/Henning

Fra : Puk

Dato : 30-07-01 16:32

"*DrømmeFyren*" <VarmeSoeges@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nej, nej, nej............ Det er noget du HELT har
misforstået....

Overhovedet ikke.

> Hvis du sluger på den måde kan det jo være fuldstændig
underordnet om du
> sluger eller ej...

Det kommer sgu da an på, hvad jeg selv synes. Det kunne jo
tænkes, at det ikke er noget jeg gør udelukkende for guttens
skyld ikke sandt? Hvor uendelig utroligt det end må lyde, så er
ikke alt hvad jeg foretager mig i den sexuelleakt noget jeg gør
for partnerens skyld. Noget er, men bestemt ikke alt.

> Det som jeg synes er det frække ved at komme imunden på en pige
er at se
> hende leget med spermen i munden efter jeg er helt færdig med
at komme...

Og det synes jeg er decideret ulækkert.

> Hvis hun ikke gider det, så er det da helt ligemeget at komme i
munden på
> hende... Så er det jo bare "et hul", ikk?

Og??? Det er kussen og røven jo altså også.
Jeg gør som jeg gør, fordi det er det, jeg selv bedst kan lide,
og da det jo altså er mig som skal gøre det, så kan jeg faktisk
ikke se, at jeg har misforstået noget som helst.

Hyg sig så vældigt
Puk

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 31-07-01 12:08

> misforstået....
> Overhovedet ikke.

Jooooooo.... Hvis du ikke vil smage det, og det ikke er for fyrens skyld,
hvorfro HULEN så overhovedet sluge det?? Det kan jeg da ikke fatte en meter
af...

> [...]
> ikke alt hvad jeg foretager mig i den sexuelleakt noget jeg gør
> for partnerens skyld. Noget er, men bestemt ikke alt.

Meget af det man gør (langt det meste vil jeg sige) er for partnerens
skyld...

> er at se
> at komme...
> Og det synes jeg er decideret ulækkert.

Hvori består det ulækre??

> [...]
> og da det jo altså er mig som skal gøre det, så kan jeg faktisk
> ikke se, at jeg har misforstået noget som helst.

Jeps... (Foretrække nu ordet fisse.. Kusse før mig til at tænke på en
(fremmed) kvinde der er ved at føde... *GYYYS*)

/Henning

Fra : Puk

Dato : 31-07-01 16:01

> [...]
fyrens skyld,
> hvorfro HULEN så overhovedet sluge det?? Det kan jeg da ikke

Hvis du havde læst hvad der stod i det første indlæg, så ville du
have set, at det med at sluge det faktisk er den i mine øjne
sikreste måde at komme udenom at skulle smage ret meget på det !!
Prøv at lave en spytklat og et rent spyt uden at bruge din tunge
(som jo altså er den del af din mund som du smager med). Det er
ret svært ikke sandt? Prøv nu at lade være med at lave et rent
hurtigt spyt eller ligefrem forme en spytklat, men blot at lade
det spyt du har i munden sive ud, uden at det kommer i kontakt
med din tunge. Det er også ret svært ikke?
Det er langt nemmere at sluge spermen end det er at spytte den
ud, hvis man helst ikke vil smaske for meget i det.
Så kunne man også lade være med at lade gutten komme i munden på
en, men det er min oplevelse, at det kan mange gutter rigtig godt
lide, og hvis jeg kan gøre det for min partner uden selv at få
det dårligt eller synes det er væmmeligt, ja så gør jeg gerne det
*S*.
Sluttelig så synes jeg også der er noget frækt i at han kommer i
munden på mig, men jeg kan bare ikke specielt godt lide smagen.
Der er altså her tale om et kompromis.

> Meget af det man gør (langt det meste vil jeg sige) er for
partnerens
> skyld...

Det er det så ikke for mig. Jeg gør intet i en seng, som jeg
ikke også selv har det godt og rart med. Længere er den ikke.

> Hvori består det ulækre??

Det smager væmmeligt og konsistensen alene kan være nok til at
give mig kvalme. Sjovt nok får jeg også kvalme af langt de
fleste sovser, sennep, majonæse og den slags. Jeg ville også
betegne det som ulækkert at sidde og lade sovs eller sennep løbe
ud af mundvigende.

> Jeps... (Foretrække nu ordet fisse.. Kusse før mig til at tænke
på en
> (fremmed) kvinde der er ved at føde... *GYYYS*)

Og jeg kan bedst lide ordet kusse selvom jeg faktisk ikke synes
nogen af dem er synderligt kønne.

Hyg sig så vældigt
Puk

Fra : Sott

Dato : 31-07-01 17:24

Hej *Drømmefyren*

> [...]
skyld,
> hvorfro HULEN så overhovedet sluge det?? Det kan jeg da ikke fatte

Som Puk tidligere har skrevet - hun synes, det er frækt - men ellers
bryder hun sig ikke specielt om smagen.

> Meget af det man gør (langt det meste vil jeg sige) er for
partnerens
> skyld...

Hmm... øhhh... sådan oplever jeg det ikke.
Jeg gør ting, jeg kan lide, som tænder mig... faktisk tror jeg, at jeg
seksuelt er ret egoistisk - det skal være fedt for mig, ellers har jeg
ikke lyst til at gøre dette eller hint.

Så når jeg sutter pik, er det simpelthen fordi jeg bare så gerne
vil...

> Hvori består det ulækre??

Hmm... jeg tror nu heller ikke, at jeg ville begynde at fedte rundt
med det på den måde... ikke fordi jeg opfatter det som ulækkert, men
bare fordi... *tænker*

Hvorfor skulle man til at køre det rundt i munden med tungen?

Altså jeg kan kun se, at det i så fald skulle være med åben mund, så
fyren kunne nyde synet - og så er vi ovre i noget ala det med at onani
foran en partner altså heller ikke ligner en pornofilm "in action"...
For mig ville det jo ikke give noget som helst, at skulle undlade at
sluge, blot for at kunne fremvise det i min mund.
Derimod kan fyren jo så bare komme ud over mine hænder og sin egen
mave f.eks. - så skulle jeg da gerne slikke det op, så kunne han nyde
synet af det - men at skulle "opbevare" det i munden, når jeg føler
mest for at sluge, ville virke irriterende på mig, tror jeg.

> Jeps... (Foretrække nu ordet fisse.. Kusse før mig til at tænke på
en
> (fremmed) kvinde der er ved at føde... *GYYYS*)

Og hva' er der nu galt i det?
Om jeg må spørge...

Jeg synes engang, at jeg læste at "fisse" var når man ikke havde
født - "kusse" når man havde født.
Iflg. den definition må jeg nødvendigvis havde en kusse *GG*

Og min kusse må forøvrigt (en anden tråd in mente) gerne ligne
"whatever" i andres øjne, bare den bringer mig glæde - og DET gør den
*SF*

Jeg synes nu heller ikke at fisser/kusser er verdens kønneste
anordning, det synes jeg nu sådan set heller ikke pikke er (og slet
ikke i slap tilstand)... men det er altså noget af det sjoveste
legetøj for voksne IMO, og heldigvis har man det altid på sig *G*

Tusinde hilsner
Søs

Fra : claus

Dato : 31-07-01 19:28

Sott <sott@post.tele.dk> wrote:

> Jeg synes engang, at jeg læste at "fisse" var når man ikke havde
> født - "kusse" når man havde født.
> Iflg. den definition må jeg nødvendigvis havde en kusse *GG*

Det er jo bare ord - omend lidt fattige og dårlige - forskellen ligger
nok i fra hvilket sprogområde, vi har fået dem. Man kan også sige, at
kusse er noget man har (kvinden), fisse er noget man kan få (manden) :)

> [...]
> ikke i slap tilstand)... men det er altså noget af det sjoveste
> legetøj for voksne IMO, og heldigvis har man det altid på sig *G*

Jeg vil nødig indrømme det. Selvom jeg selvfølgelig er en ren supermand
(i egne øjne) forekommer helt nøgne mænd (også mig selv) at være en
smule komiske med klokkeværket og det hele dinglende forneden. Kvindens
er da i det mindst gemt pænt af vejen, indtil det bliver pakket ud, og
det giver en mere harmonisk form.
--
hilsen claus

Fra : Tomas O.

Dato : 31-07-01 20:36

"Sott" <sott@post.tele.dk> skrev i en meddelelse news:3b66e39c$0$2562$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Kusse eller fisse. Kan vi ikke lade være med at have den
diskussion igen? Det er en smagssag hvad man kalder den.

Det der med at det er en fisse inden fødsel og en kusse efter
fødsel er noget vrøvl IMHO.

Hilsen
Tomas O. som synes man burde debattere dette ord i dk.kultur.sprog

Fra : claus

Dato : 31-07-01 22:24

Tomas O. <tfo@gmx.net> wrote:

> Kusse eller fisse. Kan vi ikke lade være med at have den
> diskussion igen? Det er en smagssag hvad man kalder den.

Smagssag!? Hvad med duftende, moden fersken? (melon er jo brugt i en
anden sammenhæng), eller lørdagskylling (rå hvis det står til Rene' H!),
da "det" jo ofte foregår om lørdagen!

--
hilsen claus

Fra : claus

Dato : 31-07-01 18:01

*DrømmeFyren* <VarmeSoeges@hotmail.com> wrote:

> Hvori består det ulækre??

Jeg synes sgu' også du er for langt ude. Der er ihvertfald ikke meget
"Drømmefyr" over dig, når du siger sådan noget. Selve spermen, eller
sæden er jo blot en substans, der ret beset ikke er mere sexet end en
portion havregød, en spytklat eller et stykke viskelæder. Det sexede,
det erotisk ophidsende og stimulerende for forhåbentlig begge parter,
er de tanker, følelser og sanseindtryk der foregår op til og under
udløsningen
--
hilsen claus

Fra : Tomas O.

Dato : 29-07-01 12:24

"Sott" <sott@post.tele.dk> skrev i en meddelelse news:3b63de33$0$2594$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
hej Søsser
SNIP
> Ja.... *mumle, bande, svovle*
> Du ved jo godt, at det slet ikke har noget med noget at gøre

Ikke?

> Spørgsmål til fyrene:
>
> Vil I kysse (tungekys) med jeres pige(r) efter de har slugt jeres
> sperm?

JA! Det er da ret frækt.
Med MIN sperm ikke andres. Call me a prude! I dont care hehe

> Eller skal hun børste tænder _igen_ eller gurgle mund i cola først?

LOL ja undskyld men jeg kan se for mig at hun farer ud på toilettet
som et lyn efter man er komme ti hendes mund for at gurgle inden hun
ligger sig ned ved siden af en så man kan nusse og kysse.

Det er da for latterligt IMO.

Hilsen
Tomas o.

Fra : Sott

Dato : 29-07-01 13:02

Hej Tomas :0)

> Ikke?

> JA! Det er da ret frækt.
> Med MIN sperm ikke andres. Call me a prude! I dont care hehe

Oki... Prude!

> [...]
> som et lyn efter man er komme ti hendes mund for at gurgle inden hun
> ligger sig ned ved siden af en så man kan nusse og kysse.

Hva' ve' jeg - måske får man (jeg) dårlig ånde af at sluge mandens
sperm *G*

Tusinde hilsner
Søs

FUT: news:dk.snak.snik

Fra : Oleander

Dato : 29-07-01 14:22

Den Sun, 29 Jul 2001 11:44:46 +0200, skrev "Sott" <sott@post.tele.dk>:

>Spørgsmål til fyrene:
>
>Vil I kysse (tungekys) med jeres pige(r) efter de har slugt jeres
>sperm?

Ja, selvfølgelig!

>Eller skal hun børste tænder _igen_ eller gurgle mund i cola først?

Aj, altså! En sådan fyr skal da over knæet!
Medmindre det er noget dominans-noget, så er det da en luset
indstilling at have - og så endda _efter_ at de har slugt!

Det er jo at byde kæresten noget de ikke selv vil tåle. Er det ikke en
lidt kedelig indstilling at have?

--
...Oleander..
Does this world have too many cotton-fetishists?

Fra : Sott

Dato : 29-07-01 16:33

Hej Oleander :0)

"Oleander" <oleander@rubberist.org> skrev i en meddelelse

> [...]
> indstilling at have - og så endda _efter_ at de har slugt!
>
> Det er jo at byde kæresten noget de ikke selv vil tåle. Er det ikke

Jow - det synes jeg jo også.
Hmm.... måske er det mig, der bare har opfattet det sådan - måske har
jeg taget fejl, eller også er fyrene her i dss bare mere
"et-eller-andet" end mange af dem jeg har mødt IRL :0)

Det vil jeg tænke over.

Tusinde hilsner
Søs

Fra : John Sahl

Dato : 29-07-01 17:33

"Sott" <sott@post.tele.dk> wrote in message news:3b643918$0$5942$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hmm.... måske er det mig, der bare har opfattet det sådan - måske har
> jeg taget fejl, eller også er fyrene her i dss bare mere
> "et-eller-andet" end mange af dem jeg har mødt IRL :0)

Vi er bare mere "et-eller-andet" end de andre ;c)

> Det vil jeg tænke over.

Gør du bare det

Fra : Oleander

Dato : 30-07-01 16:16

Den Sun, 29 Jul 2001 18:32:50 +0200, skrev "John Sahl"
<johnsahl@worldonline.dk>:

>Vi er bare mere "et-eller-andet" end de andre ;c)

Hørt! :)

>Gør du bare det

Er det ikke også det der adskiller mange af os som er mere
"et-eller-andet" her, at vi måske funderer lidt mere over tingene end
gennemsnittet?

Fra : Puk

Dato : 30-07-01 16:33

> Er det ikke også det der adskiller mange af os som er mere
> "et-eller-andet" her, at vi måske funderer lidt mere over
tingene end
> gennemsnittet?

Det oplever jeg ikke. Jeg snakker med en del forskellige
mennesker om sex og sexualitet, og langt de fleste har gjort sig
en masse tanker. Det er bestemt ikke noget som er et særkende
for folkene i gruppen her.

Hyg sig så vældigt
Puk

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 30-07-01 01:13

> [...]
> sperm?
>
> Eller skal hun børste tænder _igen_ eller gurgle mund i cola først?

Hvorfor ikke?? Så slemt smager (min) sperm sgu ikke...

/Henning

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 02-08-01 02:56

> Spørgsmål til fyrene:
>
> Vil I kysse (tungekys) med jeres pige(r) efter de har slugt jeres
> sperm?

Ja. :)
Nok især når hun har gjort det .. ikke for at smage sin egen sæd overhovedet ,
men for at vise at man elsker hende og synes at hun er vildt lækker og som en
måde at sige "tak - Det var skønt".
... Men jeg elsker også at kysse så jeg kan næsten altid finde en grund til det.

Fra : Sild

Dato : 03-08-01 15:57

> [...]
>
> Spørgsmål til fyrene:
>
> Vil I kysse (tungekys) med jeres pige(r) efter de har slugt jeres

Selv om du spørger fyrene, så vil jeg godt svare, jeg er så heldig at min
mand godt vil kysse
efter jeg har slugt hans sperm, jeg nyder meget at sluge og han nyder jeg
gør det
MVH Jannie

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 30-07-01 15:16

> Piger skal da børste tænder inden de får min i munden *GG*

Ja.. Man skal børste sine tænder før man spiser.. *LOL*

/Henning

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 30-07-01 20:30

Sat, 28 Jul 2001 18:00:04 +0200 skrev "Christian 'CeeJay' Jensen"
<newsgroups@ceejay.cjb.nOt>

Hej Christian,

>Jeg kom til at tænke på det fordi vi snakkede "snebolde" (en ladning givet
>videre til trediemand eller ejermanden fra den oprindelige modtager)

Hov? Det har jeg aldrig hørt om før? Hvad i alverden er "snebolde", og
hvordan "givet videre"?

>Hvorfor er det sådan ? .. igen en form for kønsdiskriminering ? .. på samme måde
>som homoseksuelle kvinder er langt mere accepteret end homoseksuelle mænd ?

Well, ikke langt mere - nogle typer mennesker er mere accepterende
overfor lesbiske, men det bunder udelukkende i :
1) troen på bøssers evige analsex og deres eget analtraume,
2) fantasien om at være "med" til et lesbisk orgie

Den generelle accept (i Danmark) er rimelig god, også fordi folk der
kender andre homoer, som regel kender bøsser...

René
www.rene.hjorth.com

Fra : henning

Dato : 28-07-01 19:25

"ttheill" <ttheill@mail.dk> wrote in message
> Hej Tina...

Hej til nye skribenter i DSS.

Tænk lige over jeres citat-teknik

Klip det væk i ikke svare direkte på og svar
under det i citere, det gør det nemmere
for alle parter at følge med i debatterne.

MVH
Henning

Fut news:dk.snak.snik

Fra : henning

Dato : 28-07-01 19:19

> [...]

> fulde opbakning. Han ville heller ikke bryde sig om det, hvis det var ham.
> Men hvordan har i fyre det med at pigen ikke vil synke. Og hvordan har

Min kone kan under ingen omstændigheder lide at sutte så......
Det er også min egen skyld, for jeg fik sagt til hende en gang
i tidernes morgen, at kvinder da har lov til at sige nej til
de ting de ikke har lyst til, så 22 år uden at få den suttet
af, ja ikke engang bare kysset

MVH
Henning

Fra : Dan Andersen

Dato : 29-07-01 14:14

Måske lidt off-topic

Hej henning,

> Min kone kan under ingen omstændigheder lide at sutte så......

Så må man jo spørger sig selv, hvorfor kan hun ikke det, er det smagen,
lugten, eller af frygt for at du kommer uden at advare hende først ?

Selv er jeg mand, men jeg ved da fra min kæreste, at en helt nyvasket
tisse-fyr, er ganske neutral hvad ang. smag/lugt, det er jo "blot" et stykke
"kød".
Jeg kan på forstå at (ikke alle) kvinder ikke finder sex'et, hvis hun skal
er gør klar til et blowjob, og den så lugter slemt af sved m.m når den
bliver fundet frem. Hun forstår åbenbart ikke helt hvad det endeligt betyder
for en mand at få et godt blowjob.

Evt. kunne man jo også gøre det i badet, så er hun da HELT sikker på at den
er ren.

> Det er også min egen skyld, for jeg fik sagt til hende en gang
> i tidernes morgen, at kvinder da har lov til at sige nej til
> de ting de ikke har lyst til,

Efter min mening, laver hun totur mod dig *ss*

"ikke lyst til" ? ens kæreste/kone har vel lyst til at gøre noget
godt/dejligt for sin modpart.

>så 22 år uden at få den suttet
> af, ja ikke engang bare kysset

Dámm, tør slet ikke tænke på det.

Mvh.

Dan Andersen

Fra : claus

Dato : 29-07-01 09:11

> [...]

> fulde opbakning. Han ville heller ikke bryde sig om det, hvis det var ham.
> Men hvordan har i fyre det med at pigen ikke vil synke. Og hvordan har

Det der med at komme i en kvindes mund er nok for de fleste mænd så
stærk en oplevelse, at du vil kunne få ham til at gøre/love hvad som
helst for det (gøre rent/lave mad hver dag, luksusferie i Caraibien, ny
pels osv.) hvis du ellers var typen til det.
--
hilsen claus

Fra : Sott

Dato : 29-07-01 12:21

Hej Claus :0)

"claus" <claus@post.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
ny
> pels osv.) hvis du ellers var typen til det.

Damn - hvorfor har jeg ikke benyttet mig af det tidligere.
Det skal jeg lige skrive mig bag øret :0)

Tusinde hilsner
Søs

FUT: news:dk.snak.snik

Fra : claus

Dato : 29-07-01 12:34

Sott <sott@post.tele.dk> wrote:

> Damn - hvorfor har jeg ikke benyttet mig af det tidligere.
> Det skal jeg lige skrive mig bag øret :0)
>
> Tusinde hilsner
> Søs

Med dit "held" bliver du nok også gravid ved oralsex! :)
--
hilsen claus

Fra : Sott

Dato : 29-07-01 13:04

Hej Claus :0)

> Med dit "held" bliver du nok også gravid ved oralsex! :)

Tro mig, jeg har tænkt tanken - jeg har vitterligt "held"et med mig

Nogle kvinder er åbenbart som skabte til at blive og være gravide -
jeg er en sådan kvinde.

Tusinde hilsner
Søs

FUT: news:dk.snak.snik

Fra : claus

Dato : 29-07-01 15:25

Sott <sott@post.tele.dk> wrote:

> Tro mig, jeg har tænkt tanken - jeg har vitterligt "held"et med mig
>
> Nogle kvinder er åbenbart som skabte til at blive og være gravide -
> [...]
Er du katolik? :)
Gravide kvinder er enormt sexede. Når man har sex med det formål at få
et ønskebarn, kommer der en ekstra dimension af umødelig ømhed og
hengivenhed.

--
hilsen claus

Fra : Sott

Dato : 29-07-01 17:20

Hej Claus :0)

> Er du katolik? :)

Nej, det er jeg ikke - så ville jeg nok have gennemført de 6
graviditeter, og det har jeg ikke gjort - jeg har "kun" valgt at
gennemføre de 3...
Godt at aborten er opfundet, når man nu er så "heldig" som jeg.
Til gengæld kan det godt føles uretfærdigt, at jeg har det så "let" i
den forstand - når nu jeg kender så mange kvinder, der dels har svært
ved at _blive_ gravide, og dels har svært ved at gennemføre en
graviditet.

Nogle får jo ufrivillige aborter, og skal have en masse hormoner for
at kunne "holde" på fosteret. Og nogle lider f.eks. så meget af
bækkenløsning, at de må "nøjes" med det første barn... og for en sådan
kvinde, kan det godt være svært at være veninde med mig, ikke af
misundelse eller noget - men pga. de frustrationer der kan opstå, ved
at opleve hvor smertefuldt og svært det er for en selv, og hvor "let"
det så kan være for en anden.

En veninde og jeg har haft det inde på livet, og for os begge kan det
godt være svært indimellem - for mig, fordi jeg føler mig så
priviligeret og fordi jeg bliver så ked af det på hendes vegne og
bl.a. fordi jeg næsten ikke kunne få mig til at fortælle hende, at jeg
f.eks. skulle have en abort (vi fortæller så alligevel hinanden alt,
og hun har også været taget med, den ene gang jeg fik en abort). For
hende, fordi hun et eller andet sted kan have det svært med, at se mig
med alle mine unger, og har set mig være gravid uden nogen som helst
problemer, mens hun har haft tabt et barn og har lidt så frygteligt af
bækkenløsning, med det ene barn de har - at hun ikke tør få flere
børn.

Åh, hun er min bedste veninde, vi har kendt hinanden siden vi var 6
år, og hun har gennemgået så meget med sygdom (alvorlige -
livstruende, både hende selv og hendes mand), ufrivillig abortering
osv., at det kan gøre mig vildt ked af det på hendes vegne - Verden
kan virke så uretfærdig.
Men jeg er altså også så "stolt" af hende, hun er gennem alle årene
(uha - det er ved at være 26 år *S*)... blevet stærkere og stærkere,
hun er "vokset" - og hun er et af de mennesker, hvem jeg ikke kan
forestille mig livet uden.

*jeg ringede sørme lige til hende og spurgte om jeg måtte sende det
her - og så tudede vi lige en lille smule i hinandens ører, det er
dejligt at blive så rørt engang imellem*

Det er dog frygteligt, som jeg skøjter ud af tangenterne i denne tid

> Gravide kvinder er enormt sexede. Når man har sex med det formål at

> et ønskebarn, kommer der en ekstra dimension af umødelig ømhed og
> hengivenhed.

Helt enig...

Faktisk kan jeg have det forfærdeligt i efteråret/vinteren for jeg
oplever stort set hvert år en voldsom lyst til at blive og være
gravid. Ja, jeg ved ikke hvad det er... Jeg kan blive helt balstyrisk,
og ser babyer alle vegne - det er blevet bedre med årene, må jeg
hellere indskyde.

Det var også sjovt med mit yngste barn - jeg havde spiral, og manden
og jeg havde lige været gennem 1½ måned, hvor jeg havde plaget om at
få endnu et barn, og han havde så overbevist mig om det fornuftige i
at nøjes med de to vi havde. Men jeg oplevede altså denne intense lyst
til at blive gravid, og så viste det sig jo, at det var jeg såmænd
også blevet :0)

Så om det var min lyst til at blive gravid der gjorde, at spiralen
ikke virkede, eller hva' - det kan man jo ikke vide *S*
Jeg aborterede så heller ikke, da spiralen blev fjernet, det hænder
ellers - jeg ynder at se det her lille foster for mig, som holder fast
med både hænder og tæer - ren livsvilje "in action" *SS*.

Og jeg synes det er fedt, at du skriver, at gravide kvinder er
sexede - det ville være forfærdeligt, hvis ens mand ikke havde lyst
til sex i så lang tid, som en graviditet varer *gys*.

Tusinde hilsner
Søs

Fra : claus

Dato : 29-07-01 18:43

Sott <sott@post.tele.dk> wrote:

> Og jeg synes det er fedt, at du skriver, at gravide kvinder er
> sexede - det ville være forfærdeligt, hvis ens mand ikke havde lyst
> til sex i så lang tid, som en graviditet varer *gys*.

Pyha du gør mig helt svedt med dine lange svar. Ja, livet er
uretfærdigt. Min eks blev f.eks. gravid under en P pille pause(!) p.g.a.
et defekt gummi. Vi(!) fik dog abort, da vi havde barn/børn nok.
Jeg troede gudhjælpemig at du havde 6 børn, men udfra det du skriver, er
du alligevel suverænt gruppens *Frugtbarhedsgudinde*, man bliver jo helt
forelsket (jeg er optaget, er "Monagam" og ikke til sidespring!)

Lige en anden ting. Hvorfor navnet "Sott"? På engelsk betyder sottish
fordrukken! :) Nå, det har nok noget med dine initialer at gøre, så lad
for himlens skyld være med at afsløre noget.

--
hilsen claus

Fra : Sott

Dato : 30-07-01 13:56

Hej Claus :0)

> [...]
helt
> forelsket (jeg er optaget, er "Monagam" og ikke til sidespring!)

Hva' fa'en - er du bange for mig *GG*
Bare rolig, jeg er ikke "på jagt".

Tak for "komplimenten" forøvrigt - jeg har nu aldrig set mig selv som
en *frugtbarhedsgudinde* - bare som Gud *fnis*

Jeg går forøvrigt også rundt og er små-forelsket... sååeeehhh...

> Lige en anden ting. Hvorfor navnet "Sott"? På engelsk betyder
sottish
> fordrukken! :)

Ja, så er det måske meget passende *LOL*

> Nå, det har nok noget med dine initialer at gøre, så
lad
> for himlens skyld være med at afsløre noget.

Nej, det har det ikke - det er simpelthen forkortelsen på en idé til
en forening jeg fostrede for nogle år siden, og så er nick'et ligesom
"vokset" ind på mig... jeg er blevet så glad for det

Det står for: Salomoniske Og Tolerante Tænkere.....

Tusinde hilsner
Søs, som lige FUTter - for dette er vist OT.

FUT: news:dk.snak.snik

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 29-07-01 11:33

Fri, 27 Jul 2001 20:49:30 +0200 skrev "Tina Holtz Uhre"
<lily@post.cybercity.dk>

Hej Tina,

>Hvordan har I (fyre og kvinder) det med at sluge klatten kontra spytte ud?

Jeg har det helt afslappet - når min kæreste sutter mig, er det alpha og
omega at jeg får lov til at komme i munden, men det er helt i orden at
spytte ud bagefter - jeg tænder ikke på at nogen "sluger"...

Selv sluger jeg, hvis jeg har fået ladningen i munden *før* jeg selv har
fået udløsning, men ellers spytter jeg da det da også ud - min
sperm-fetish til trods

René
www.rene.hjorth.com

Fra : T'abula R'asa

Dato : 30-07-01 22:02

> Den generelle accept [laes: af homosexuelle] (i Danmark)
> er rimelig god [...]

Her boer man skelne imellem "er" og " opleves som ". Naar man i det
offentlige forum ikke laengere oplever negative udtalelser omkring
homosexuelle og disse relationer, bunder det primaert i, at dette
i dag anses for vaerende politisk ukorrekt. Som igen udspringer af,
at bl.a. APA (American Psychiatric Association), WHO og flere andre
organisationer i sin tid slettede homosexuelle foelelser fra deres
sygdomsregistre.

Kigger vi paa vores samfund, finder man utallige eksempler paa, at
du og ligesindende hverken har samme rettigheder eller anseelse som
det heterosexuelle flertal; hvor pointen netop er, at den brede
befolkning maaske nok har forstaaet budskabet, at det ikke er en
sygdom, men saa langt fra foelelserne.

Den dag, hvor man med en vis sandsynlighed heller ikke laengere finder
paedofile foelelser opfoert i APAs DSM, " Diagnostic and Statistical
Manual of Mental Disorders ", garanterer jeg for et ganske lignende
faenomen.

Hilsener
Peter S. Winding, antipaedagog og cand. paedofil.
TabulaRasa@nym.alias.net