EyeTV Hybrid
Fra : boisalten@gmail.com

Dato : 25-01-09 07:42

Hejsa

Nogen herinde der kender dette EyeTV Hybrid fra
http://elgato.com/elgato/na/mainmenu/products/hybrid09/product1.en.html
?

Kan jeg bruge det i stedet for min Sagem satbox fra YouSee, eller er
det kun de luftbårne signaler den kan bruge?

Hilsen Bo

Fra : Karl Antz

Dato : 25-01-09 16:09

<boisalten@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Kan jeg bruge det i stedet for min Sagem satbox fra YouSee, eller er
> det kun de luftbårne signaler den kan bruge?

se her:

<http://www.elgato.com/elgato/int/mainmenu/products/tuner/hybrid08/produ
ct1.en.html>

hvis jeg forstyår det rigtigt, så ja: DVB-C er kabel-tv

--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 25-01-09 17:37

Karl Antz <karl@antz.dk> wrote:

> se her:
>
> <http://www.elgato.com/elgato/int/mainmenu/products/tuner/hybrid08/produ
> ct1.en.html>
>
> hvis jeg forstyår det rigtigt, så ja: DVB-C er kabel-tv

Korrekt. Hvis du vil bruge EyeTV med kabel tv skal du have en boks som
snakker DVB-C. Elgato havde en boks (Eyetv 610) men den kan ikke fåes
mere. Derimod har EyeTV 3 fået understøttelse for boksene fra FireDTV.

Hvis du vil se krypterede og betalings kanaler skal du også have et CAM
modul som passer til din udbyder og et programkort fra samme.

/thomas

Fra : Mikkel Westh

Dato : 31-01-09 10:52

On 25 Jan., 15:42, boisal...@gmail.com wrote:
> [...]
>
> Kan jeg bruge det i stedet for min Sagem satbox fra YouSee, eller er
> det kun de luftbårne signaler den kan bruge?

Nej, du vil ikke kunne bruge den istedet for din Sagem 60-boks. I
hvert fald ikke til at se YouSee's krypterede kanaler. Must-carry
kanalerne (DR1, DR2 & TV2) vil du godt kunne se, samt selvfølgelig det
analoge signal.
Din tuner skal have plads, som Thomas skrev, have CAM-modul (nærmere
bestemt et Viaccess CAM-modul) samt et programkort (som du allerede
har siddende i Sagem-boksen).

Mvh. Mikkel