Porsche med 90 km/t med slukket motor
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 24-01-09 11:18

En vægter ringede til politiet og fortalte at de gennem deres
gps-overvågning kunne konstatere at en Porsche kørte 90 km/t med slukket
motor ...

http://www.jv.dk/artikel/592009

--
Per

Fra : Leonard

Dato : 24-01-09 11:32

Per Henneberg Kristensen wrote:

> En vægter ringede til politiet og fortalte at de gennem deres
> gps-overvågning kunne konstatere at en Porsche kørte 90 km/t med
> slukket motor ...
>
> http://www.jv.dk/artikel/592009

Det er godt nok argurketid, når den slags nyheder overhovedet skrives
og ovenikøbet læses.
Der er jo absolut intet spændende i den historie, hvis den endelig
skulle være vedkommende så skulle vinklen have været om, sælgeren havde
røde ører, da han blev præsenteret for en regning fra hhv. vagtselskab
og politi for at misbruge deres tid ved at være sløset.

--
Leonard
Hellere komme forsent i dette liv end for tidligt til det næste ...

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 24-01-09 15:19

"Leonard" <piper28a@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> røde ører, da han blev præsenteret for en regning fra hhv. vagtselskab
> og politi for at misbruge deres tid ved at være sløset.

Jeg betragtede det nu som en reklame fra gps-overvågningens side :)

--
Per

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 24-01-09 15:44

"Per Henneberg Kristensen" <phk@fjern_klikpost.dk> wrote in

> En vægter ringede til politiet og fortalte at de gennem deres
> gps-overvågning kunne konstatere at en Porsche kørte 90 km/t med slukket
> motor ...

Fik lastbilchaufføren mon en fartbøde? ;) (næppe)

Pinligt for bilejeren, god reaktion fra både politi og G4S.

Iøvrigt har det næppe været en vægter men en kontrolcentral operatør der
ringede til dem - men sådan noget kan journalister jo nok ikke skelne
mellem.

Fra : Mogens

Dato : 24-01-09 15:45

"Henrik Stidsen" <inbox@henrikstidsen.dk> skrev i en meddelelse

> Fik lastbilchaufføren mon en fartbøde? ;) (næppe)

Nøh, de er jo hævet over færdselsloven desangående. Gosh...

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 24-01-09 15:56

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> wrote in

> Nøh, de er jo hævet over færdselsloven desangående. Gosh...

Også det ;) men beviserne er nok ikke helt gode nok til en dom.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 24-01-09 15:59

On Sat, 24 Jan 2009 14:45:11 GMT, "Mogens"
<nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> wrote:

>"Henrik Stidsen" <inbox@henrikstidsen.dk> skrev i en meddelelse

>Nøh, de er jo hævet over færdselsloven desangående. Gosh...

>--

Åh, herregud da!

En overskridelse på 10 km/t. på motorvej!?

Det ville du aldrig selv kunne finde på, vel?

Velkommen i gloriepudserklubben.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens

Dato : 24-01-09 16:02

> En overskridelse på 10 km/t. på motorvej!?
> Det ville du aldrig selv kunne finde på, vel?

Nej, jeg kører væsentligt hurtigere

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 24-01-09 16:09

On Sat, 24 Jan 2009 15:01:35 GMT, "Mogens"

*LOL*

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Leif Neland

Dato : 27-01-09 10:34

Henrik Stidsen skrev:
> [...]
>
> Iøvrigt har det næppe været en vægter men en kontrolcentral operatør der
> ringede til dem - men sådan noget kan journalister jo nok ikke skelne

Hvis man er ansat i et vagtselskab, og holder vagt med noget, så kan man
vel siges at være vægter.
Uanset om man sidder og holder øje med en skærm eller kører/går rundt.

Leif

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 27-01-09 19:00

Leif Neland <leif@neland.dk> wrote in

> Hvis man er ansat i et vagtselskab, og holder vagt med noget, så kan
> man vel siges at være vægter.
> Uanset om man sidder og holder øje med en skærm eller kører/går rundt.

Du er vel ikke journalist vel? ;)

Godt nok skal man have vægterkurset for at sidde på kontrolcentralen men
det bliver man ikke vægter af. Man bliver kontrolcentral operatør :)