DVD Profiler + IMDB User Ratings
Fra : 3140 Abildgaard

Dato : 24-01-09 10:36

Inspireret af tråden "Styr på dvd samlingen" har jeg nu hentet DVD Profiler,
er ved at fodre databasen med samlingen, losse alle cover AHT og skiverne i
en box indtil jeg får et terraflop eller to i overskud. Det virker nemt og
overskueligt, men selv om jeg godt kan forstå at arkitekten bag ikke ønsker
for tætte bånd til f.eks. IMDBs database, så er det noget, jeg savner.

Kender nogen et plugin eller en løsning, der muliggør direkte adgang til
f.eks. IMDB User Ratings i DVD Profiler?

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 25-01-09 14:44

On Sat, 24 Jan 2009 10:36:05 +0100, "3140 Abildgaard"
<FJERNbjorgheim@mail.dk> wrote:

> [...]
>
>Kender nogen et plugin eller en løsning, der muliggør direkte adgang til
>f.eks. IMDB User Ratings i DVD Profiler?

Hvis du ikke allerede har betalt for den så synes jeg altså at
Movie Collector er et bedre program det har nemlig IMDB database
hvad i praksis betyder den kan tage næsten alt ..

--
MvH Bo M Mogensen
Some wish beer was rain , but it aint (stephen king)