Et lille ur-tip
Fra : Leon Hulstrøm

Dato : 24-01-09 10:41

Hej NG,

Ja lidt reklame.. men positivt syntes jeg.

Jan inde fra Tempo-trading er blevet TNG forhandler og han har dem nu i
butikken.
TNG er et sejler-ur med den fede hverdagsstil og alle de rigtige funktioner.
Så nu behøver man ikke at drømme om Elvstrøm ur med de 5 kugler eller Omega
Seamaster til 20000+

TNG er tidstager på årets Volvo Ocean Race.

Han prisleje (forvent 3-6000,-) kender jeg dog ikke endnu, men mon ikke han
har et intro-finanskrise-tilbud

http://www.tngwatches.com/

Mvh
Leon

Fra : Christian Denfjerde

Dato : 24-01-09 08:39

On 24 Jan., 10:40, "Leon Hulstrøm" <LeonSPA...@hulstroem.com> wrote:
> [...]
>
> TNG er tidstager på årets Volvo Ocean Race.
>
> Han prisleje (forvent 3-6000,-) kender jeg dog ikke endnu, men mon ikke han

Ocean Racer White Dial ser godt ud og har et ægte Valjoux 7750 værk
men mange af de andre, og da specielt dem der sigter på
sejlsportsfolkene, er jo blot almindelige kedelige quartz ure.

http://www.tngwatches.com/collection.asp?pgrpid=8&pgrptyp=3&agrpid=S.01

Priserne er derefter.

CHR IV

Fra : Leon Hulstrøm

Dato : 24-01-09 17:00

> [...]
>men mange af de andre, og da specielt dem der sigter på
>sejlsportsfolkene, er jo blot almindelige kedelige quartz ure.

Tja.. du har sikkert ret. Men jeg går mere op i design og funktion frem for
værket.
Hvis man ikke er til digital-ure og gerne vil have et der kan bruges både på
kapsejladsbanen og til hverdag, syntes jeg det er et godt bud, som så også
er til at komme i nærheden rent økonomisk.

Mvh
Leon