Rejseside
Fra : jokerniels@yahoo.com

Dato : 24-01-09 08:18

Jeg har i min fritid lavet denne rejseside:
http://www.godtur.dk/

Som jeg håber på sigt bliver en livlig portal med masser af spændende
indhold.

Hvis I har lyst, må I meget gerne kigge forbi, oprette en bruger og
være med. Jeg er ligeledes meget interesseret i ris/ros samt forslag,
kommentarer og idéer.

Vh. Niels

Fra : Ulvir

Dato : 24-01-09 16:30

<jokerniels@yahoo.com> skrev i meddelelsen
Jeg har i min fritid lavet denne rejseside:
http://www.godtur.dk/

Super frisk idé!

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 24-01-09 23:48

"Ulvir" <bonzodoodog@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> <jokerniels@yahoo.com> skrev i meddelelsen
> Jeg har i min fritid lavet denne rejseside:
> http://www.godtur.dk/
>

> Super frisk idé!
Tja - det er jo ikke for hans blå øjnes skyld. Reklamer og indtægter. For at
blive bruger skal man acceptere at modtage reklamer op til 3 gange om
måneden osv.
Så selv om ideen kan være god, så er det ren business.

Kurt

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 25-01-09 12:29

jokerniels@yahoo.com wrote in news:873a9d70-d41b-4887-9f09-
83251120de8f@s9g2000prg.googlegroups.com:

> Som jeg håber på sigt bliver en livlig portal med masser af spændende
> indhold.

Når dit udgangspunkt er at plastre siden og brugernes indbox til med
rekvalmer uden selv at levere ret meget indhold, så er det dømt til et
forhåbentligt kort men ihvertfald ensomt liv.

> Jeg er ligeledes meget interesseret i ris/ros samt forslag,
> kommentarer og idéer.

Det du tilbyder findes allerede i massevis. Både bedre og endda uden
rekvalmer. Lav noget unikt.

Fra : jokerniels@yahoo.com

Dato : 28-01-09 06:49

On 25 Jan., 12:28, "Kent Oldhøj" <old...@gmail.com> wrote:
> [...]
> rekvalmer. Lav noget unikt.
>
> --
> Linux is like a Teepee: No Gates, no Windows, Apache inside.

Jeg har ikke afsendt én eneste mail til brugerne, og jeg har desuden
omskrevet retningslinjerne, så jeg kun kan sende relevante mails og
nyheder fra siden 1-3 gange pr. md.
Mht. reklamer, så synes jeg, at det er holdt på et minimum, og ikke i
form af billeder/film mv. De består af ren tekst, som ikke reagerer
på, at musen føres over eller lignende.

Kent - du er selvfølgelig mere end velkommen til at holde dig væk