OT: Billigste supermarked i sverige/malmø?
Fra : Dak

Dato : 23-01-09 17:26

Ja hvad hedder deres version(er) af netto, fakta, lidl osv.?

Skal derover for første gang i næste uge på shopping og blir jo nødt til
at tjekke deres udvalg af slik, mad osv. Har nemlig lige fået en
brobizz, så må hellere teste den.

Bilen kan jo ikke indeholde så meget så blir nødt til at købe der hvor
det er billigst for at besparelsen er størst.

--
Dak
"Daewoo Matiz 0.8 '99"

Fra : Mogens

Dato : 23-01-09 18:42

"Dak" <dak_n@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja hvad hedder deres version(er) af Netto, Fakta, Lidl osv.?

De samme forretninger findes også her...

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 23-01-09 18:48

On Fri, 23 Jan 2009 17:41:31 GMT, "Mogens"
<nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> wrote:

>"Dak" <dak_n@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>De samme forretninger findes også her...

>--

Og Willy's, for bare at nævne en enkelt svensk.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens

Dato : 23-01-09 18:50

> Og Willy's, for bare at nævne en enkelt svensk.

OK - kommer aldrig i de der forretninger. Anvender altid ICA !

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 23-01-09 18:59

On Fri, 23 Jan 2009 17:49:30 GMT, "Mogens"
<nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> wrote:

>OK - kommer aldrig i de der forretninger. Anvender altid ICA !

>--

Jeg kender godt den der hollandske kæde.

Jeg har leveret en hel del "skithuspapper" til dem.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens

Dato : 24-01-09 09:01

> Jeg kender godt den der hollandske kæde.
> Jeg har leveret en hel del "skithuspapper" til dem.

ICA har den fordel, at de anvender et selvscannersystem. Det betyder, at du
er fri for at stå i kø ved kassen, fordi du selv indscanner dine varer under
turen rundt i supermarkedet. Når du kommer til kassen, afleverer du blot
håndscanneren og betaler. That's it.

Og det system er altså fedt en fredag aften (eller i Julen), hvor der er en
million mennesker i butikken. Folk i kø glor som en sindsyg, når man med en
fyldt vogn vader lige gennem "VIP-kasserne" på 2 minutter

Desuden har ICA åbent alle årets 365 dage - også 1. Juledag.

Fra : Dak

Dato : 24-01-09 09:22

> ICA ...

ICA forekommer for mig som deres version af Coop kæden? de har 4
forskellige slags butikker som direkte kan sammenlignes med dagli
brugsen, lokal brugsen, superbrugsen og kvickly? Og coop er vidst ikke
de billigste på markedet herhjemme. kun i nogen få tilfælde.

Fra : Knut

Dato : 24-01-09 09:24

"Dak" <dak_n@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> lokal brugsen, superbrugsen og kvickly? Og coop er vidst ikke de billigste
> på markedet herhjemme. kun i nogen få tilfælde.

I Sverige har de også Coop (nogenlunde som den danske model) men det er ikke
ICA (ligesom Danske Supermarked heller ikke er Coop)

Knut

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 24-01-09 14:14

On Sat, 24 Jan 2009 08:00:59 GMT, "Mogens"

> [...]
>fyldt vogn vader lige gennem "VIP-kasserne" på 2 minutter
>
>Desuden har ICA åbent alle årets 365 dage - også 1. Juledag.

Der er ingen som helst ting i vejen med sådan en ICA Maxi.

De har så mange varenumre, at man stort set kun behøver at handle 1
sted, og de har i tillæg som regel nogen mega p-pladser.

Ikke et ondt ord om ICA.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Nicolai Lang

Dato : 23-01-09 21:00

On Fri, 23 Jan 2009 17:26:14 +0100, Dak <dak_n@hotmail.com> wrote:

>Ja hvad hedder deres version(er) af netto, fakta, lidl osv.?

Willy's har rygte for at være den billigste med madvarer.

Med venlig hilsen
Nicolai

--
http://nicolai.hjorth.com