"The Dark Knight"
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 23-01-09 13:39

Er "The Dark Knight" en fortsættelse af "Batman beginns" ? (samme
instruktør/skuespiller)
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 23-01-09 14:21

In news:4979ba5c$0$90273$14726298@news.sunsite.dk,
Hans Paulin (6310) <me@privacy.net> typed:
> Er "The Dark Knight" en fortsættelse af "Batman beginns" ? (samme
> instruktør/skuespiller)

Jo, de er begge instrueret af Christopher Nolan, og det er stadig Christian
Bale der spiller Batman, og Michael Caine der spiller hans tjener.

Jeg har begge filmene, og de skal ses mange gange endnu. Rigtig gode film.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 25-01-09 14:42

On Fri, 23 Jan 2009 14:20:34 +0100, "Tove Krieger"
<missminimiv@privat.dk> wrote:

>Jeg har begge filmene, og de skal ses mange gange endnu. Rigtig gode film.

Hej Tove jeg har dem selvf også :) men jeg ved ikke rigtigt de har
aldrig rigtigt fanget mig - hvad er det jeg ikke forstår :) ??

--
MvH Bo M Mogensen
Some wish beer was rain , but it aint (stephen king)

Fra : -=JF=-

Dato : 25-01-09 14:50

Bo M. Mogensen skrev:

> aldrig rigtigt fanget mig - hvad er det jeg ikke forstår :) ??

Hvorfor gøre tingene så komplicerede, og lade dem være et
forståelsesproblem?
Det behøver vel ikke at være mere kompliceret end at de ikke falder i
din smag.

Nogen vil ha' mo'ren, andre vil ha' datteren.
Nogen vil ha' lakrids, andre vil ha' vingumme.
Nogen vil ha' Batman, andre vil ikke.

--
Mvh. John

Life is what happens while you are busy making other plans.
John Lennon

Fra : PerX ...

Dato : 01-02-09 19:16

In article <77495$497c6e07$3e3d8c6c$13542@news.arrownet.dk>,
invalid@invalid.invalid says...

> [...]
> din smag.
>
> Nogen vil ha' mo'ren, andre vil ha' datteren.

Det kan forklares.

> Nogen vil ha' lakrids, andre vil ha' vingumme.
> Nogen vil ha' Batman, andre vil ikke.

Det kan det sikker også.

Fra : Tove Krieger

Dato : 25-01-09 18:52

In news:n0ron4145h40keihcotk6so03v9slk5m0u@4ax.com,
Bo M. Mogensen <usnet1@gmail.com> typed:

> Hej Tove jeg har dem selvf også :) men jeg ved ikke rigtigt de har
> aldrig rigtigt fanget mig - hvad er det jeg ikke forstår :) ??

Jeg ved ikke om det skyldes at jeg er sci-fi fan, og dette er jeg noget i
den retning. Jeg har altid godt kunnet lide den slags film.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 02-02-09 23:29

On Sun, 25 Jan 2009 18:51:35 +0100, "Tove Krieger"
> [...]

>Jeg ved ikke om det skyldes at jeg er sci-fi fan, og dette er jeg noget i
>den retning. Jeg har altid godt kunnet lide den slags film.

jamen jeg synes da heller ikke lige frem de er dårlige :)
det er ikke deer hunter men det er der så meget der ikke er
det sjove ved det var at jeg som barn havde de fleste af tegne
serierne som jeg læste med stor fornøjelse

Fra : Tove Krieger

Dato : 03-02-09 12:11

In news:mqseo4tvdo6tljsqtqg4eilivvung0h2de@4ax.com,
> [...]
> det sjove ved det var at jeg som barn havde de fleste af tegne
> serierne som jeg læste med stor fornøjelse

Der kan man bare se, for "Deerhunter" er i mine øjne dødkedelig med et
bryllup der ingen ende vil tage. Den har jeg set én gang og aldrig mere. Den
er i mine øjne alt for langtrukken.

Jeg har aldrig læst Batman tegneserien (måske en enkelt eller to som barn),
men nu udkommer de jo heller ikke mere fordi de har ladet Batman dø i den
sidste udgave, synes jeg at jeg har læst. Det er der nok mange der er rigtig
kede af.

Fra : Steen

Dato : 02-02-09 14:26

Bo M. Mogensen <usnet1@gmail.com> wrote:

> Hej Tove jeg har dem selvf også :) men jeg ved ikke rigtigt de har
> aldrig rigtigt fanget mig - hvad er det jeg ikke forstår :) ??

Måske er du ikke alene om det - Batman Begins går for 29,- på cdon

Fra : Tove Krieger

Dato : 02-02-09 15:46

In news:1iuil72.19cy09q1h8sjyyN%isteen@gmail.rygeloven.com,
Steen <isteen@gmail.rygeloven.com> typed:

> Måske er du ikke alene om det - Batman Begins går for 29,- på cdon

Den film er også efterhånden halvgammel, så den bliver solgt rimeligt
billigt på nettet. "Dark Knight" fik jeg julegave, så det varer nok lidt
inden den også kan købes stærkt nedsat.

Vi har jo alle forskellig smag, men jeg synes ikke at man skal lægge for
meget i den nedsatte pris på en halvgammel film, og filmens kvalitet, det
hænger ikke sammen. "Ringenes Herre" kan jo også idag købes ret billigt.

Fra : Brian Kjeldsen

Dato : 02-02-09 16:52

"Tove Krieger" <missminimiv@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hænger ikke sammen. "Ringenes Herre" kan jo også idag købes ret billigt.

Samt en verden udenfor. Den synes jeg altid kun har været billig...selv om
det er en fantastisk film.

Jeg var stor fan af burtons Batman med Jack og Michael Men tror nok at
Batman Begins og i særdeleshed The Dark Knight truer voldsomt med at skubbe
Batman af pinden, som bedste superhelte film... The Dark Knight er ikke bare
en god superhelte film. Men nok en af de bedre film overhovedet jeg har til
at stå i min samling. Nu må vi se hvordan det ser ud når den er blevet
genset et par gange med nogle års mellemrum...om den står distancen.

Genså fx Blade Runner...den film står distancen... Stadig en af mine bedste
film oplevelser, selv om jeg har set den mange gange nu.

mvh. BK

Fra : Tove Krieger

Dato : 02-02-09 19:53

> Genså fx Blade Runner...den film står distancen... Stadig en af mine
> bedste film oplevelser, selv om jeg har set den mange gange nu.
>
> mvh. BK

Hej BK.

Det har du da ganske ret i. Den er i særklasse, og er efterhånden en
klassiker elsket af mange.

Fra : Steen

Dato : 02-02-09 21:41

> Hej BK.
>
> Det har du da ganske ret i. Den er i særklasse, og er efterhånden en
> klassiker elsket af mange.

Jeg har set den flere gange - så nu må jeg snart få taget mig sammen til
at købe den.

Fra : Per Vadmand

Dato : 02-02-09 22:38

Steen wrote:

> Jeg har set den flere gange - så nu må jeg snart få taget mig sammen
> til at købe den.

Bogen er bedre.

Per V
--
Forbyd telefonspam!

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 02-02-09 23:34

On Mon, 2 Feb 2009 22:37:53 +0100, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

>Bogen er bedre.

bog og film er nu altid svær at få til at gå op så de er lige gode
Da Dan Turells mord i mørket kom udvanderede han i surhed fra
premieren - men nogen år efter kom han med en unskyldning
i erkendelsen af at de var film folk og han var forfatter og han
forstod dybest set ikke derres måde at arbejde på

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 02-02-09 23:30

On Mon, 2 Feb 2009 14:26:22 +0100, isteen@gmail.rygeloven.com (Steen)
wrote:

>Måske er du ikke alene om det - Batman Begins går for 29,- på cdon

hmm jeg tænkte på at købe den fordi den havde flot cover :)

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 25-01-09 21:18

Tove Krieger skrev:

> [...]
> tjener.
> Jeg har begge filmene, og de skal ses mange gange endnu. Rigtig gode

Så den 1. i juleferien, så nu glæder jeg mig til den næste

Tak for svaret
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : PerX ...

Dato : 01-02-09 19:14

In article <4979c41c$0$56791$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
missminimiv@privat.dk says...
> [...]
> Bale der spiller Batman, og Michael Caine der spiller hans tjener.
>
> Jeg har begge filmene, og de skal ses mange gange endnu. Rigtig gode film.

De er ikke for dystre for dig? :)