Råd om faggruppe til opsætning af brusevæg~
Fra : Onix

Dato : 23-01-09 14:10

Hej

Lidt pineligt det her , men jeg har nok dummet mig med mine 10
tommelfingre.......

Vi købte for snart et år siden en god Gustavberg brusekabine, den var som
sådan "nem" nok at opsætte men problemet viste sig da jeg skulle fuge den
med silikone. Jeg forsøgte efter bedste evne, men der flød lidt vand ud hist
og her så jeg har lappet og lappet med fuger. Nu er den tæt, men det sidste
½ års tid lugter der lidt råddent i kabinen - jeg tænker at den opsamlet
vand inde i kabinens alurammet og det står og bliver dårligt og lugter.....

Jeg vil gerne ofre en håndværker - men hvem kontaktet man - hvilken slags
gør det? Råd ? Evt. ide om pris?

Onix

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 23-01-09 20:09

> Jeg vil gerne ofre en håndværker - men hvem kontaktet man - hvilken slags
> gør det? Råd ? Evt. ide om pris?

Prøv at kigge i lokalsprøjten efter en handyman. Det lyder som om det lige
ville være en opgave for ham.

Mvh Maria

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 23-01-09 21:51

Onix wrote:

> Jeg vil gerne ofre en håndværker - men hvem kontaktet man - hvilken
> slags gør det?

Et VVS firma.

Mvh. Jørgen

Fra : hamselv

Dato : 24-01-09 13:20

ingen grund til at skamme dig. Du er jo bare "gør det selv mand" men ingen
"gør det færdigt mand"

Løsning: en "pro"

henrik

PS: løsning er også en by i jylland