Slayer Koncert
Fra : Moerch

Dato : 27-07-01 17:28

01/10-01 kommer KONGERNE og spiller i Store Vega.
Billetsalget starter d.30/07 og koster 220,- + gebyr.

En forhåbentlig fed og tung aften venter forude........

Og til dem der overvejer at tage derind: I år er det ikke juletid, så mød nu
op. (Kb-Hallen 1998)

Mange metalhilsner
_Mørch

Fra : Kong Kent

Dato : 27-07-01 22:52

> 01/10-01 kommer KONGERNE og spiller i Store Vega.
> Billetsalget starter d.30/07 og koster 220,- + gebyr.
> En forhåbentlig fed og tung aften venter forude........

Naturligvis. Jeg er i hvert fald selvsagt til denne aften med monsterrock!!
Slayer er indbegrebet METAL, så enhver med en smule langhåret mentalitet er
vel på plads når Kerry King og Tom Araya fyrer den af for vildt

> Og til dem der overvejer at tage derind: I år er det ikke juletid, så mød
nu
> op. (Kb-Hallen 1998)

Hvad er historien bag dette?

--
Kent.
icq # 105788206

Fra : Moerch

Dato : 27-07-01 23:14

Historien er ikke så kompliceret endda. Det var bare til koncerten i KB
1998..Der mødte under 1000 mennesker op denne aften. Men Slayer spillede
selvfølgelig divine Men stadig lidt svagt af folk, da man ved at Slayer
sagtens kan trække fulde huse. Men det var jo næsten juletid, så folk var
nok fattige....
Men for fanden hvor jeg glæder mig til koncerten. Smerten er trukket endnu
længere ud nu, da deres album er udskudt
_Mørch

Fra : Betina og Claus Elle~

Dato : 28-07-01 00:21

> [...]
er
> vel på plads når Kerry King og Tom Araya fyrer den af for vildt

***
Sorry. Men jeg venter til d. 6/10 og hører Savatage samme sted... Det har
jeg kun ventet på i 14 år...

MVH Claus Ellegaard Skytte

Fra : Betina og Claus Elle~

Dato : 28-07-01 00:21

> [...]
>
> En forhåbentlig fed og tung aften venter forude........
>
> Og til dem der overvejer at tage derind: I år er det ikke juletid, så mød

Sorry, jeg tager Savatage d. 6/10 i Lille Vega i stedet for...

MVH Claus Ellegaard Skytte

Fra : Moerch

Dato : 28-07-01 00:35

Hmm..Hver sin smag. Men er savatage ikke en helt anden stil? Jeg vil mene
det er lidt mere, undskyld udtrykket, sukkersødt? Eller tager jeg fejl? Jeg
må indrømme at jeg aldrig har gjort så meget i dem.

_Mørch