brunch
Fra : Per Kyhn

Dato : 21-01-09 22:14

Hej.

Hvor i København går vi hen og spiser en god brunch? Stedet skal ligge tæt
på metro- eller S-tog.

På forhånd tak .Berit

Fra : Armand

Dato : 22-01-09 02:30

Per Kyhn skrev:
> Hej.
>
> Hvor i København går vi hen og spiser en god brunch? Stedet skal ligge
> tæt på metro- eller S-tog.

Vi har før nydt en fin brunch ved hovedbanegården.
Når nu jeg for pokker ikke kan huske navnet, kan jeg vel gelejde dig på
rette vej:
Gå ud af hovedbanegårdens hovedindgang, som ikke(!) er dén der ligger
overfor Tivoli, og hold dig på venstre side af sporene (som løber i en
åben grav lige udenfor hovedingangen).
Fremme til venstre, før du er ude på Vesterbrogade, ligger der et hotel
i den gamle klassiske bygning med vingehjulet på toppen - Og det er dér!
Capice?

--
Armand.

Fra : Armand

Dato : 22-01-09 02:36

Armand skrev:

> Vi har før nydt en fin brunch ved hovedbanegården.
> Når nu jeg for pokker ikke kan huske navnet...........

Man skal bare lade være med at tænke på det et øjeblik, så kommer det:
Hotel Astoria!
Og jeg mener at den tilhørende restaurant hedder Astor :-/

--
Armand.

Fra : SparreZ

Dato : 22-01-09 08:24

> Man skal bare lade være med at tænke på det et øjeblik, så kommer det:
> Hotel Astoria!
> Og jeg mener at den tilhørende restaurant hedder Astor :-/

Var der for mange år med min HTX klasse. Dengang lavede de en FANTASTISK
grillburger ;)

--
Christian

Fra : Armand

Dato : 22-01-09 12:36

SparreZ skrev:

> Var der for mange år med min HTX klasse. Dengang lavede de en FANTASTISK
> grillburger ;)

I enden af bygningen?
Det er vist et pizzaria i dag, men s.v.j.h. med et fint 'all you can eat
- tilbud'!

--
Armand.

Fra : jk

Dato : 22-01-09 14:10

On Wed, 21 Jan 2009 22:13:42 +0100, "Per Kyhn" <gefion@pc.dk> wrote:

>Hej.
>
>Hvor i København går vi hen og spiser en god brunch? Stedet skal ligge tæt
>på metro- eller S-tog.

Jorden Rundt cafe'erne er berømte for brunch. Der er 2. Det ene ligger
ved Charlottenlund Fort, så man kan ikke sige, at det er lige ved det
offentlige. Men taxa'er findes.

mvh

John

Fra : Anders T. Nielsen

Dato : 22-01-09 15:23

Per Kyhn skrev:
> Hej.
>
> Hvor i København går vi hen og spiser en god brunch? Stedet skal ligge
> tæt på metro- eller S-tog.
>
> På forhånd tak .Berit

Halmtorvet ligge da rimelig tæt på hovedbanegården og der er ind til
flere gode caféer at vælge imellem.

Mvh
Anders

Fra : ks

Dato : 23-01-09 18:56

> [...]

>Hej.
>
>Hvor i København går vi hen og spiser en god brunch? Stedet skal ligge tæt

Klik ind på på ww.aok.dk !

Fra : Rune Trusell

Dato : 18-02-09 12:31

Per Kyhn skrev:
> Hej.
>
> Hvor i København går vi hen og spiser en god brunch? Stedet skal ligge
> tæt på metro- eller S-tog.
>
> På forhånd tak .Berit

Zakabona på Istedgade!

Byens bedste burger og en lækker brunch.

--
De bedste hilsner,

Rune Trusell
(tidligere rt)