Gives væk for Cola: Discokugle m.
Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 21-01-09 22:00

Hej

Nogen der kan bruge en 20cm spejlkugle incl. motor? Der er ingen spots
til, men den er i god stand.

Der forhandles i Coca Cola Light :)

Meld ud hvis det har interesse!

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Erik Andersen

Dato : 21-01-09 22:44

> Hej
>
> Nogen der kan bruge en 20cm spejlkugle incl. motor? Der er ingen spots
> [...]

Det er med stor bekymring jeg læser dit indlæg:
Pas på dit helbred.
For nylig er det blevet anbefalet fra Fødevarestyrelsen at der kun drikkes ½
liter af slige slags om ugen.
Mon ikke det var sundere med postevand (eller øl)? ))))
/Erik

Fra : Armand

Dato : 22-01-09 02:11

Erik Andersen skrev:
> [...]
> liter af slige slags om ugen.
> Mon ikke det var sundere med postevand (eller øl)? ))))

Mon sådan en kugle er mere end netop ½liter colalight værd :-/

--
Armand.

Fra : Brian Lund

Dato : 22-01-09 10:48

> Det er med stor bekymring jeg læser dit indlæg:
> Pas på dit helbred.
> For nylig er det blevet anbefalet fra Fødevarestyrelsen at der kun drikkes
> ½ liter af slige slags om ugen.

Nej, det var dem uden lys i men med sukker! (Altså dem som ikke hedder
"light")

> Mon ikke det var sundere med postevand (eller øl)? ))))

Sikkert!

Brian

Fra : mugge

Dato : 21-01-09 23:11

> Hej
>
> Nogen der kan bruge en 20cm spejlkugle incl. motor? Der er ingen spots
> [...]

Tror du den gider sendes?

mugge

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 21-01-09 23:29

Hej!

mugge wrote:
> Tror du den gider sendes?

Dét må komme an på dit bud, som nu er i kroner istedet :)

Men jeg vil foretrække afhentning, ingen tvivl om det.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Hauge

Dato : 22-01-09 06:28

Kim Voss Schrader wrote:
> Nogen der kan bruge en 20cm spejlkugle incl. motor? Der er ingen spots
> til, men den er i god stand.

Jeg troede kun det var i markedgrupperne man giver noget væk eller sælger,
men det mener du måske ikke selv mere?

/Hauge

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 22-01-09 16:33

Hej!

Hauge wrote:
> Jeg troede kun det var i markedgrupperne man giver noget væk eller sælger,
> men det mener du måske ikke selv mere?

For syv sytten da, har valgt forkert. Sorry!

Og ja, det hører naturligvis ikke hjemme i et diskussionsforum, kun en
køb-salg gruppe.

--
Mvh, Kim Voss Schrader