Maling af træbeklædning, anbefaling!
Fra : Allan Nielsen

Dato : 21-01-09 03:13

Hej med jer!

Søger blot lidt ideer til maling af en træfacade på mit værksted

http://61702666.dk/facade

Som i kan se af billederne, så trænger den til en lille omgang. Regner
med at tage malerbukserne på her til foråret.
Men hvad synes i den skulle have? ... Tænkte på noget halvdækkende
træbeskyttelse med lidt farve i. Men tvivler på, om det vil gøre træet
for mørkt?..

Nogle gode ideer!?

(Det sorte træværk skal have sort igen)

/Allan

Fra : marlene

Dato : 23-01-09 22:43

"Allan Nielsen" <allanmaler@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

synes ikke træet er meget grimt, sæt en rystepudser på, med fint sandpapir,
vask af, og gi det hele evt. lærketræesolie, eller anden træsort som du kan
lide farven på.