Fjernbetjening til at styre fx. Power
Fra : David Schjelde

Dato : 21-01-09 07:22

Hej med jer

Jeg har brug for en fjernbetjening til mine PP præsentationer på min
MacBook.

Logitech har en lækker en, men (naturligvis) kun til Windows.

Er der nogen der ved om der findes noget til Mac/OS?

Bedste hilsner
David

Ps - Har i øvrigt lige fundet ud af at Logitech har lavet et trådløst
keyboard MED numeriske taster til Mac - jeg har intet med logitech at
gøre, men ville udelukkende dele det med jer, da jeg selv er virkelig
glad for at det findes! (henter et i dag)

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 21-01-09 08:01

David Schjelde <schjeldefjernmig@mailme.dk> wrote:

> Er der nogen der ved om der findes noget til Mac/OS?

Jeg har med held brugt min SE mobiltlf. (en gammel svend: k710i)
--
MA @ 55.01.46N/11.50.38E www.ammentorp.org - fjern xyz fra mailadresse
-- and don't forget to boogie

Fra : David Schjelde

Dato : 21-01-09 08:34

Martin Ammentorp skrev:

> Jeg har med held brugt min SE mobiltlf. (en gammel svend: k710i)

Hey! Det må da være oplagt at de laver noget til iPhone! Eller måske
findes det?

Mvh
David

Fra : Ole V Jensen

Dato : 21-01-09 18:45

David Schjelde <schjeldefjernmig@mailme.dk> wrote:

> Hey! Det må da være oplagt at de laver noget til iPhone! Eller måske
> findes det?

Det findes - jeg kan ikke huske navnet.

mvh
Ole-J

Fra : Thorbjørn Ravn Ande~

Dato : 21-01-09 08:33

David Schjelde skrev:
> [...]
>
> Logitech har en lækker en, men (naturligvis) kun til Windows.
>
> Er der nogen der ved om der findes noget til Mac/OS?

Kan du ikke bare bruge enhver trådløs dims med rullehjul?

I så fald kan det være Logitechdimsen virker umiddelbart.

(Og når du nu laver PowerPoint så pas på du ikke gør som NASA:
http://www.edwardtufte.com/bboard/q-and-a-fetch-msg?msg_id=0001yB&topic_id=1)

Fra : David Schjelde

Dato : 21-01-09 09:24

Thorbjørn Ravn Andersen skrev:

> [...]
>
> I så fald kan det være Logitechdimsen virker umiddelbart.
>
> (Og når du nu laver PowerPoint så pas på du ikke gør som NASA:

Først NASA tingen - hold da kæft!

Det gode ved en decideret fjernbetjening er at den kan have rødt
markerings lys, samt helst skal kunne indstilles til at vibrere i hånden
efter x antal minutter, så jeg kan holde min tidsplan.

Mvh
David

Fra : Thorbjørn Ravn Ande~

Dato : 21-01-09 09:41

David Schjelde skrev:

> Først NASA tingen - hold da kæft!

Jojo, man skal være omhyggelig

> Det gode ved en decideret fjernbetjening er at den kan have rødt
> markerings lys, samt helst skal kunne indstilles til at vibrere i hånden
> efter x antal minutter, så jeg kan holde min tidsplan.

Markeringslys? Har du brug for at PEGE på din præsentation? "Og her
ved bullet one har vi ...."?

NÃ¥, jeg skal ikke fordomme dig - men jeg ville da gerne se hvad det er
du præsenterer så jeg kan fordomme dig til DEN tid :)

Fra : David Schjelde

Dato : 21-01-09 10:27

> [...]

> NÃ¥, jeg skal ikke fordomme dig - men jeg ville da gerne se hvad det er
> du præsenterer så jeg kan fordomme dig til DEN tid :)

Haha (-:

Kan godt bruge det af og til, men det er ikke et absolut must have

Fra : Morten Lind

Dato : 21-01-09 15:07

> (Og når du nu laver PowerPoint så pas på du ikke gør som NASA:
> http://www.edwardtufte.com/bboard/q-and-a-fetch-msg?msg_id=0001yB&topic_id=1)

Eller lave præsentationen i Keynote - det er meget flottere

M.

Fra : Jon

Dato : 21-01-09 08:48

David Schjelde <schjeldefjernmig@mailme.dk> wrote:

> Hej med jer
>
> Jeg har brug for en fjernbetjening til mine PP præsentationer på min
> MacBook.

Sjekk denne, hvis du har en noenlunde moderne mobil med blåtann:
http://www.salling.com/
--
/Jon
echo 2158763865260324601368798814368778P | dc

Fra : David Schjelde

Dato : 21-01-09 10:02

Jon skrev:

> Sjekk denne, hvis du har en noenlunde moderne mobil med blåtann:
> http://www.salling.com/

Har en iPhone, men efter hvad jeg kan læse understøttes den desværre ikke..

Virker ellers som et rigtigt godt program

Kan se i app store at der er er par stykker, men jeg ved ikke om nogen
af dem er noget værd. Er der nogen der har erfaringer?

mvh
david

Fra : Franz Berliner

Dato : 21-01-09 09:45

David Schjelde <schjeldefjernmig@mailme.dk> wrote:

> Jeg har brug for en fjernbetjening til mine PP præsentationer på min
> MacBook.

Fulgte der ikke en Apple remote med din MacBook? Den kan bruges til dine
PPT præsentationer hvis du viser dem i Keynote.

--
Franz : http://www.berliner.dk

Fra : David Schjelde

Dato : 21-01-09 10:27

Franz Berliner skrev:

> Fulgte der ikke en Apple remote med din MacBook? Den kan bruges til dine
> PPT præsentationer hvis du viser dem i Keynote.

Hmm - det kunne jeg jo prøve - takker!

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 21-01-09 14:15

David Schjelde wrote:
> [...]
>
> Logitech har en lækker en, men (naturligvis) kun til Windows.
>
> Er der nogen der ved om der findes noget til Mac/OS?

Jeg har en Keyspan Presentation Remote

http://www.keyspan.com/products/homepage.2.productList.Remotes.spml