Hjælp til automatisk printknap, der også s~
Fra : Nicolai Togeby

Dato : 21-01-09 09:55

Sagen er den, at følgende er en "knap" der giver mig muligheden
for at printe den aktuelle side.

value="UDFØR"></a>

Jeg ville gerne have, at den bare printede automatisk, når man
trykkede på den - SAMTIDIG med, at den redirectede en i mit
tilfælde, welcome.htm, der er min startside..

Det skal siges jeg er ny og ikke øvet..

Tak!

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Nicolai Togeby

Dato : 21-01-09 10:03

Fra : Birger Sørensen

Dato : 21-01-09 16:35

Nicolai Togeby frembragte:
> [...]
> trykkede på den - SAMTIDIG med, at den redirectede en i mit
> tilfælde, welcome.htm, der er min startside..

<input type="submit" ...> er bergnet til afsendelse af formolarer.
<input type="button" ...> vil være mere rigtig.

f.eks.
<input type="button" value="UDFØR"
onclick="print();location.href='welcome.htm'";> kan vist gøre det -
hvis funktionen print() faktisk printer siden...

Birger

http://bbsorensen.dk

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 21-01-09 22:19

Det er ikke muligt. Der vil altid komme en print dialog frem.

Regards Jens Peter Karlsen.