hvilken forsikring dækker??
Fra : HAWK

Dato : 19-01-09 15:08

Hejsa,

JEg har lige fået afvist et krav mod PFA med den begrundelse at jeg har
opsagt forsikringen. forsikringen blev opsagt 2 år EFTER skadesdatoen.

Kan det virkeligt være rigtigt???

Fra : Uffe Møller

Dato : 19-01-09 15:53

Afvist et krav siger du....2 år efter? Lidt gammel sag må man sige. Men hvis
du havde en forsikring på pågældende tidspunkt skaden skete, så var du jo
også dækket ind!

Havde selv en skade. forsikringen var tidsbestemt og jeg fik brug for den
inden for "aktiv" perioden. Det var en hulens masse ringeri før de gav slip
på mit tilgodehavende, men det lykkes da til sidst, da jeg var dækket ind på
tidspunktet!

Uffe

Fra : HAWK

Dato : 19-01-09 16:49

"Uffe Møller" <uffe_m@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Afvist et krav siger du....2 år efter? Lidt gammel sag må man sige.

næeh egentlig ikke. Arbejdskade styrelsen skal jo lige afgøre sagen førstog
de rider ikke samme dafg som de sadler

> [...]
> inden for "aktiv" perioden. Det var en hulens masse ringeri før de gav
> slip på mit tilgodehavende, men det lykkes da til sidst, da jeg var dækket

ja det er jo også det jeg mener men PFA mener noget andet

Fra : Niels Bengaard

Dato : 19-01-09 17:01

> ja det er jo også det jeg mener men PFA mener noget andet

Så er det måske tid til http://www.ankeforsikring.dk/ ?

Mvh Niels