(mobil selskab) mundtlig aftale
Fra : Elise Alderskov

Dato : 18-01-09 08:18

sagen er jeg har flyttet mit hoved nr til CBB - jeg havde et andet abonoment
med et tilgodehavende på nogen penge - jeg snakkede med kunde service
og vi blev enige om at nedlægge det oprindelige nr og overflytte pengene til
det andet tlf. nr minus et gebyr på 25 kr.

jeg modtog så denne mail :

"Vi har modtaget din opsigelse af dit CBB mobilnummer 60xxxxxxx
Din taletidskonto kunne ikke udbetales.
Vi håber, du har været tilfreds med de priser og services, du har benyttet
dig af, mens du har været kunde hos os, og at du vil overveje os igen næste
gang, du skal skifte mobilselskab.
Med venlig hilsen
CBB Mobil
www.cbbmobil.dk"

Der står lige ud mine penge er tabt !
Kan de det ?
jeg mener en aftale er en aftale og det ville da være tåbeligt at opsige et
telefon nr uden at bruge de penge der er / var på det ?

er der en venlig sjæl der kan en § om mundtlige aftaler ...

Bedste hilsner ..

Fra : Knut

Dato : 18-01-09 09:48

Er det et taletidskort kan du vel bare 'tale færdig' inden du smider det
gamle kort væk!
Et taletidskort skal vel ikke opsiges - det opsiger sig selv når der ikke er
flere penge og det ikke bliver anvendt over en periode.

Knut

Fra : Elise Alderskov

Dato : 18-01-09 18:05

"Knut" <e-poost@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Et taletidskort skal vel ikke opsiges - det opsiger sig selv når der ikke
> er flere penge og det ikke bliver anvendt over en periode.

de har lukket for det ...!

Fra : alexbo

Dato : 18-01-09 09:52

"Elise Alderskov" <a.skov@".mail.dk> skrev

> "Vi har modtaget din opsigelse af dit CBB mobilnummer 60xxxxxxx
> Din taletidskonto kunne ikke udbetales.

> Der står lige ud mine penge er tabt !
> Kan de det ?

Flytning af saldo er en alm. CBB service, den fremgår CBB's prisliste det
koster 25 kr. men hvis der ikke er 25kr. på kontoen kan den ikke flyttes.

Så det er ikke et spørgsmål om en mundtlig aftale, men om hvilket beløb der
stod på kontoen.

mvh
Alex Christensen

Fra : Elise Alderskov

Dato : 18-01-09 18:06

> [...]
> koster 25 kr. men hvis der ikke er 25kr. på kontoen kan den ikke flyttes.
>
> Så det er ikke et spørgsmål om en mundtlig aftale, men om hvilket beløb

118 kr :)

tak for svaret

Fra : alexbo

Dato : 18-01-09 14:29

"Elise Alderskov" wrote:

> 118 kr :)
>
> tak for svaret

De kan tænkes at beløbet er overført til den nye konto, og du har fået
en standard meddelelse om at det ikke bliver udbetalt.

mvh
Alex Chtistensen

Fra : Elise Alderskov

Dato : 19-01-09 12:31

>De kan tænkes at beløbet er overført til den nye konto, og du har fået
>en standard meddelelse om at det ikke bliver udbetalt.

nahh de bliver ved fik det her svar :
Tak for din henvendelse.

Jeg kan se at den restsaldo du har stående på nummer 60xxxxxx er bonus
taletid, som du har modtaget af os ved bestillingen af nummeret. Ifølge
vores generelle vilkår kan bonus taletid desværre ikke udbetales eller
flytte til et andet nummer.

Har du yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på tlf. 33
46 01 01 eller besvare denne mail.

Med venlig hilsen
CBB Mobil A/S

Fra : Elise Alderskov

Dato : 20-01-09 18:58

"Elise Alderskov" wrote:

>De kan tænkes at beløbet er overført til den nye konto, og du har fået
>en standard meddelelse om at det ikke bliver udbetalt.

nej men efter mangt en mail - fik jeg en undskyldning og de åbnede det gamle
sim kort - hvor jeg så kan bruge resten af pengene