Springsteen i Herning
Fra : Steen

Dato : 20-01-09 18:55

7/8 2009

Rart at se den gamle også kan komme til Jylland

Fra : Steen

Dato : 20-01-09 18:57

Steen <isteen@gmail.rygeloven.com> wrote:

> 7/8 2009

Øh......8/7....det må være ren befippelse

Fra : Bruno

Dato : 20-01-09 21:34

Steen wrote:
> 7/8 2009
>
> Rart at se den gamle også kan komme til Jylland

Det kommer så an på synsvinklen

Personligt så jeg helst alle de store koncerter blev holdt på Gentofte
stadion, men Herning er trods alt bedre end ude på en mark et eller
andet sted.

Mvh
Bruno

PS. Gentofte stadion fordi der er god lyd og gode trafikale forhold.

Fra : Ukendt

Dato : 20-01-09 21:45

"Bruno" <x@c.d> skrev i en meddelelse

> Personligt så jeg helst alle de store koncerter blev holdt på Gentofte
> stadion, men Herning er trods alt bedre end ude på en mark et eller
> andet sted.

Herning ER ude på en mark

> PS. Gentofte stadion fordi der er god lyd og gode trafikale forhold.

Infrastrukturen er uovertruffen i Herning. En halv time efter
Genesis-koncerten sluttede, var jeg omkring Ikast i bil

/Alex

Fra : Bruno

Dato : 21-01-09 13:48

Alex Linaa wrote:

> Infrastrukturen er uovertruffen i Herning. En halv time efter
> Genesis-koncerten sluttede, var jeg omkring Ikast i bil

I bil, ja. Men hvad med det offentlige!

Mvh
Bruno

Fra : ASKF

Dato : 25-01-09 21:33

Bruno ytrede sig i <gl75ij$20k5$1@newsbin.cybercity.dk> med dette:

>I bil, ja. Men hvad med det offentlige!

Hvis det er i Messecenteret bliver der gerne indsat ekstra busser og
hvis det er i kongrescenteret tager det 10 minutter at gå til
banegården/rutebilstationen.
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
-Myron Tribus