Popopper på IMDb
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 19-01-09 15:09

Ja, det måtte vel komme, men er det ikke noget ret nyt - at IMDb, vel af
økonomiske årsager, har set sig nødsaget til at benytte popop-annoncer
sådan cirka hver tredje eller fjerde gang, man (jeg) åbner webstedet?

--
Jørgen Grandt
www.grandts.dk

Fra : PerX ...

Dato : 19-01-09 19:32

In article <497489a5$0$90268$14726298@news.sunsite.dk>,
UnstableOn@Cable.dk says...
> Ja, det måtte vel komme, men er det ikke noget ret nyt - at IMDb, vel af
> økonomiske årsager, har set sig nødsaget til at benytte popop-annoncer
> sådan cirka hver tredje eller fjerde gang, man (jeg) åbner webstedet?

Jeg har ikke set nogen endnu, du er sikker på du ikke har fået
installeret noget stads som åbner reklame sider?

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 19-01-09 19:35

Hej!

PerX ... wrote:
> Jeg har ikke set nogen endnu, du er sikker på du ikke har fået
> installeret noget stads som åbner reklame sider?

Jeg fik lige en popup da jeg var derinde sidst for en time siden. Har
heller ikke fået nogen før.

Heldigvis er det bare popups - dem blokeres der jo nemt for.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Per Vadmand

Dato : 19-01-09 19:45

PerX ... wrote:
> In article <497489a5$0$90268$14726298@news.sunsite.dk>,
> UnstableOn@Cable.dk says...
>>

> Jeg har ikke set nogen endnu, du er sikker på du ikke har fået
> installeret noget stads som åbner reklame sider?

Dette indlæg dukker op med mellemrum. Det lader til, at Imdb af og til
forsøger sig med nye pop-up-metoder, som så rammer nogle nye.

Min killer har hidtil viwt sig effektiv.

Per V
--
"This is not the end. It is not even the beginning of the end - but it
might be the end of the beginning" W.S.Churchill efter El Alamein

Fra : Henrik Laursen

Dato : 20-01-09 13:54

Jørgen Grandt <UnstableOn@Cable.dk> wrote in

> Ja, det måtte vel komme, men er det ikke noget ret nyt - at IMDb, vel af
> økonomiske årsager, har set sig nødsaget til at benytte popop-annoncer
> sådan cirka hver tredje eller fjerde gang, man (jeg) åbner webstedet?

Har ingen popups på IMDB, men den slags tillader Firefox så heller ikke.

--
Henrik Laursen

Fra : Peter T.

Dato : 21-01-09 08:25

In article <Xns9B998D6C4A3C7loaded247@193.202.122.136>, nomail@dont-
like-spam.com says...

> Har ingen popups på IMDB, men den slags tillader Firefox så heller ikke.

Er de hårdt nok kodet, er selv FF ikke i stand til at blokere dem. Jeg
er stødt på en sjat igennem tiderne og så en så sent som for et par dage
siden, da jeg søgte efter noget world of warcraft-relateret halløj.

--
Peter T.

Fra : Peter Larsen

Dato : 21-01-09 14:18

"Henrik Laursen" <nomail@dont-like-spam.com> wrote in message
> Jørgen Grandt <UnstableOn@Cable.dk> wrote in

> Har ingen popups på IMDB, men den slags tillader Firefox så heller ikke.

Det er længe siden at udviklerne fandt ud af at lave popups til vanilla FF.

Fra : Steen

Dato : 20-01-09 17:37

> [...]

> økonomiske årsager, har set sig nødsaget til at benytte popop-annoncer
> sådan cirka hver tredje eller fjerde gang, man (jeg) åbner webstedet?

Jeg har aldrig oplevet det (men jeg bruger også en Mac)