Flammen og Citronen
Fra : Steen

Dato : 19-01-09 15:03

Jeg havde ikke nogle særligt store forventninger til den, faktisk gider
jeg ikke rigtigt se film om verdenskrige etc. - men nu havde madammen
købt DVD'en!

Mine forventninger blev indfriet - det var ikke nogen specielt god film.
Der var nogen der blev skudt...og så var der nogle andre der blev skudt.
Ikke nogen spænding eller handling, der kunne ophidse nogen.

Hvordan den film kunne få så mange i biografen, må være god reklame...

Fra : Tove Krieger

Dato : 19-01-09 15:29

In news:1itspl5.jzhbpb1mvzirkN%isteen@gmail.rygeloven.com,
Steen <isteen@gmail.rygeloven.com> typed:
> [...]
> nogen.
>
> Hvordan den film kunne få så mange i biografen, må være god reklame...

Jeg vil give dig helt ret. Jeg havde lånt filmen af en af vore venner, og
jeg havde store forventninger. Det var den kedeligste film jeg havde set
længe. Handling var der da ikke meget af, så jeg var glad for at jeg ikke
havde erhvervet den selv, for det havde da været spild af penge.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : JYH

Dato : 19-01-09 16:36

Tove Krieger wrote:

> [...]
> jeg havde set længe. Handling var der da ikke meget af, så jeg var
> glad for at jeg ikke havde erhvervet den selv, for det havde da været

Jeg er fuldstændig enig. Lånte også filmen af en ven,
og glædede mig som et lille svin til at se den.
Men en mere kedelig, tom og overfladisk film, skal man lede længe efter.
Alle de mange mord lod en fuldstændig ligegyldig.
Det gør det heller ikke bedre, at Mads Mumlehoved Mikkelsen,
har en af hovedrollerne.

Fra : Zeki

Dato : 19-01-09 16:00

"Steen" <isteen@gmail.rygeloven.com> skrev i en meddelelse

> Hvordan den film kunne få så mange i biografen, må være god reklame...

"Den dyreste danske film nogensinde" har nok lokket. Synes selv den var
udemærket og så ikke så meget mere.

Kan i stedet - i samme genre - varmt anbefale den hollandske 'Zwartboek' -
den er fantastisk!
http://www.imdb.com/title/tt0389557/

Fra : Ukendt

Dato : 19-01-09 16:29

Zeki wrote:

> Kan i stedet - i samme genre - varmt anbefale den hollandske
> 'Zwartboek' - den er fantastisk!
> http://www.imdb.com/title/tt0389557/

Helt enig.

Paul Verhoeven kan stadig det der.