Uaut Skodaværksted i hovedstadsregionen?
Fra : Z

Dato : 20-01-09 09:53

Nogen som kan anbefale et godt værksted?

Det sidste jeg brugte skulle have 3690,- for udskiftning af vandpumpe og
termostathus, heraf 3,5 arbtime af 445,-

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 20-01-09 16:37

"Z" <svar@igruppen.invalid> skrev i meddelelsen
> Nogen som kan anbefale et godt værksted?
>
> Det sidste jeg brugte skulle have 3690,- for udskiftning af vandpumpe og
> termostathus, heraf 3,5 arbtime af 445,-

Er det da så galt igen?
3,5 x 445 = 1557,5 (er det + moms prisen?)
Det levner så ca. 1700/2100 (afhængigt af om timepris er + moms) til
reservedele og hvis det er originale dele, så passer det vel meget godt,
eller hvad?

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport