ftp program til mac
Fra : Ole Madsen

Dato : 20-01-09 10:40

Hej

jeg har forsøgt mig med cyberduck, og aldrig har jeg oplevet så ringe et
program, det ville slet ikke oploade filerne, eller så tog det en
evighed så jeg tilsidst opgav, jeg vil gerne om i vil anbefale mig et,
jeg vil gerne betale for det, bare for at få noget der virker

håber i kan hjælpe mig

Ole

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 20-01-09 10:52

Ole Madsen skrev:

> [...]
> tog det en evighed så jeg tilsidst opgav, jeg vil gerne om i vil
> anbefale mig et, jeg vil gerne betale for det, bare for at få

Transmit er jeg meget glad for.
<http://www.panic.com/transmit/>

--
Hilsen
Madsen

Fra : Ole Madsen

Dato : 20-01-09 11:15

Thomas G. Madsen skrev:

> Transmit er jeg meget glad for.
> <http://www.panic.com/transmit/>

den vil jeg prøve, tak

Ole

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 20-01-09 11:14

Ole Madsen <ole@o-madsen.dk> wrote:

> [...]
> evighed så jeg tilsidst opgav, jeg vil gerne om i vil anbefale mig et,
> jeg vil gerne betale for det, bare for at få noget der virker

Det er underligt, og tyder mere på et problem med server og/eller
opsætning. CyberDuck virker fint.

Prøv at se om du ikke skal ændre fra aktiv til passive ftp mode eller
omvendt..

/thomas

Fra : Ole Madsen

Dato : 20-01-09 11:42

Thomas von Hassel skrev:

> [...]
> opsætning. CyberDuck virker fint.
>
> Prøv at se om du ikke skal ændre fra aktiv til passive ftp mode eller

jeg kunne heller ikke forstå at det ikke skulle virke, jeg forsøger, tak
for info

Ole

Fra : Franz Berliner

Dato : 20-01-09 14:23

Ole Madsen <ole@o-madsen.dk> wrote:

> jeg kunne heller ikke forstå at det ikke skulle virke, jeg forsøger, tak
> for info

Jeg har nu også har problemer med Cyberduck ind imellem, så hvis du ikke
får det til at virke er det ikke nødvendigvis dig der noget galt med

--
Franz : http://www.berliner.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 20-01-09 14:27

Franz Berliner <stuff@NOSPAMkampp.dk> wrote:

> Jeg har nu også har problemer med Cyberduck ind imellem, så hvis du ikke
> får det til at virke er det ikke nødvendigvis dig der noget galt med

hvilke ?

/thomas

Fra : Franz Berliner

Dato : 20-01-09 15:11

> hvilke ?

Nogle ftp servere blev den ved med at melde fejl ved uanset om jeg kørte
passive eller ej. Bla. en af mine egne FTP servere. Alle andre FTP
klienter jeg prøvede virker uden yderligere konfiguration. Det er muligt
at man kunne have fundet en løsning på en eller anden måde, men jeg
mistede tålmodigheden og skiftede til et andet FTP program.

--
Franz : http://www.berliner.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 20-01-09 15:16

> [...]
> at man kunne have fundet en løsning på en eller anden måde, men jeg
> mistede tålmodigheden og skiftede til et andet FTP program.

ok .. mystisk .. grunden til at jeg spørger er at jeg har meget få
problemer med CyberDuck .. hvad enten det er mine egne servere eller
andres ...

/thomas

Fra : Franz Berliner

Dato : 20-01-09 20:59

> ok .. mystisk .. grunden til at jeg spørger er at jeg har meget få
> problemer med CyberDuck .. hvad enten det er mine egne servere eller
> andres ...

Mine erfaringer ligger også noget tid tilbage. Jeg skal ikke sige om det
er blevet bedre. Jeg kunne bare lige genkende den oprindelige spørgers
frustration

--
Franz : http://www.berliner.dk

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 20-01-09 11:46

Ole Madsen wrote:
> [...]
> evighed så jeg tilsidst opgav, jeg vil gerne om i vil anbefale mig et,
> jeg vil gerne betale for det, bare for at få noget der virker

Det er så populært at sige 'google er din ven', men jeg vil nu sige -
'Fetch er din ven'. - Fetch var og er stadig nr. 1 i FTP til Mac!

Fetch 5.3, FTP / SFTP client (shareware)
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/10000919

Jeg har prøvet CyberDuck to gange - første og sidste. - Som dig synes
jeg, det er noget af det ringeste af det ringe...

mvh. Erik Richard

Fra : BirgerB.

Dato : 20-01-09 15:01

In article <49759be5$0$56787$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
Ole Madsen <ole@o-madsen.dk> wrote:

> så jeg tilsidst opgav, jeg vil gerne om i vil anbefale mig et,
> jeg vil gerne betale for det, bare for at få noget der virker

http://www.captainftp.com/

Det er heller ikke så dårligt= det kører fint....
--
BirgerB.
http://www.webfoto-interaktiv.dk/

Fra : Morten Lind

Dato : 20-01-09 16:38

Interarchy er det bedste - <http://nolobe.com/interarchy/>

Fra : Kurt Brixen

Dato : 20-01-09 22:59

> [...]

> evighed så jeg tilsidst opgav, jeg vil gerne om i vil anbefale mig et,
> jeg vil gerne betale for det, bare for at få noget der virker

Jeg har ikke brugt det på Mac endnu, men da jeg havde pc brugte jeg
FireFTP, og det virkede til alt jeg havde brug for.

Det er en extension til Firefox browseren, så det er kun noget for dig,
hvis du i forvejen bruger Firefox.

https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/684

--
Venlig hilsen
Kurt Brixen

Fra : Jørgen Angel

Dato : 20-01-09 23:16

> [...]

> evighed så jeg tilsidst opgav, jeg vil gerne om i vil anbefale mig et,
> jeg vil gerne betale for det, bare for at få noget der virker

Jeg har aldrig brugt andet end Fetch - og aldrig haft problemer