Ved ikke om denne har været her før, men l~
Fra : Bjarne

Dato : 19-01-09 06:52

På motorvejen her til morgen på vej til arbejde, så jeg over højre
skulder, at der var en kvinde i en splinterny BMW, der kørte 130 km/t
med snotten HELT oppe i bakspejlet - i gang med at lægge sin eyeliner!

Jeg kiggede væk i ganske få nanosekunder og så til min store
forskrækkelse i bakspejlet, at hun nu var halvvejs ovre i min kørebane
- STADIG optaget af hendes SKIDE makeup!
Jeg blev så forskrækket, at jeg tabte min elektriske shaver, så den
slog et rundstykke ud af den anden hånd.
I forvirringen, mens jeg forsøgte at rette bilen op med mit knæ på
rattet, røg mit headset væk fra øret og faldt ned i den kaffekop, jeg
havde mellem benene, sprøjtede med kaffe og brændte "STORE CLAUS OG
TVILLINGERNE".
Det gjorde så PISSE ondt, at jeg skreg af mine lungers fulde kraft,
hvorforjeg så tabte cigaretten ud af kæften, brændte hul i min skjorte
og
- AFBRØD EN VIGTIG SAMTALE.

Sådan en forpulet farlig, skide kvindelig bilist ....

Fra : Lars Peter Larsen

Dato : 19-01-09 22:23

Bjarne wrote:
> [...]
> og
> - AFBRØD EN VIGTIG SAMTALE.
>
> Sådan en forpulet farlig, skide kvindelig bilist ....

Du så slet ikke Snuppe-Jensen der holdet inde i nødsporet og
fotograferede det hele med saksen klar til at klippe i kørekortene?

/Lars

Fra : Leonard

Dato : 19-01-09 22:50

Lars Peter Larsen wrote:

> Du så slet ikke Snuppe-Jensen der holdet inde i nødsporet og
> fotograferede det hele med saksen klar til at klippe i kørekortene?

Nu er der så ingen af disse forseelser, der (endnu) kan give klip i
kortet. (Jeg går udfra at de 130 km/t ikke er på en 90 km/t strækning).

--
Leonard
Hellere komme forsent i dette liv end for tidligt til det næste ...

Fra : Martin Vollert

Dato : 20-01-09 17:33

Leonard havde fået den ide at fortælle:

> Nu er der så ingen af disse forseelser, der (endnu) kan give klip i
> kortet. (Jeg går udfra at de 130 km/t ikke er på en 90 km/t
> strækning).

Nææ eftersom han jo havde headset på er der faktisk ikke begået et eneste
lovbrud, havde han derimod kørt 140km/t, så var han jo en lystmorder af
format.
Sjovt nok ik..
--
Hilsen Martin.
http://vollert.dk

Fra : Lars Peter Larsen

Dato : 22-01-09 21:36

Leonard wrote:

> Nu er der så ingen af disse forseelser, der (endnu) kan give klip i
> kortet. (Jeg går udfra at de 130 km/t ikke er på en 90 km/t strækning).

Korrekt teknisk set da der kun er direkte forbud imod at bruge håndholdt
telefon under kørslen, men alle de andre gøremål under kørslen afledte
jo opmærksomheden fra trafikken på vejen så meget at det var ved at
udarte til en egentlig ulykke. Kommer det ikke ind under begrebet at
være i stand til at føre køretøjet på betryggende vis?
Fortælleren havde jo også så travlt med andre ting at han ikke ligefrem
var forberedt på en pludselig undvigemanøvre.

/Lars

Fra : Leonard

Dato : 23-01-09 11:26

Lars Peter Larsen wrote:

> [...]
> det var ved at udarte til en egentlig ulykke. Kommer det ikke ind
> under begrebet at være i stand til at føre køretøjet på betryggende

Jo, jo, men der er intet af det der giver klip.

Fra : Martin Vollert

Dato : 23-01-09 16:49

Lars Peter Larsen havde fået den ide at fortælle:

> [...]
> vis? Fortælleren havde jo også så travlt med andre ting at han ikke
> ligefrem var forberedt på en pludselig undvigemanøvre.

Jamen vi er enig, han føre ikke bilen på forsvarlig vis overhovdet men
det behøver man heller ik i Danmark, der må man bare ikke køre forstærkt
fordi det er det eneste som slår ihjel iflg. alle de kloge hovder i div nævn
og politiske partier
Desværre.