Blaupunkt radio vil ha kode
Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 19-01-09 14:19

Hej

Efter gårsdagens tankning, ville min radio i pispotten pludselig ha en kode,
den havde jeg jo ikke lige men forventede det var 1111, eller i den stil,
men efter at ha prøvet et par gange, låste den mig sgu helt af Og i
sådan en gammel spand er man sgu nød til at ha noget der kan overdøve alle
de underlige lyde, så er der nogle der ved om den skal omkring et Blaupunkt
værksted eller om det er noget man kan gøre selv, det er en gammel fætter
med båndværk i Model rdr49.

Stef

Fra : Carsten Andersen

Dato : 19-01-09 16:33

"Stefan Jacobsen" <stefware@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Blaupunkt værksted eller om det er noget man kan gøre selv, det er en
> gammel fætter med båndværk i Model rdr49.

Hej,

Måske er der hjælp at hente her: http://www.radio-code.lt/

mvh

Carsten Andersen

Fra : Allan F

Dato : 19-01-09 17:12

> [...]
> Blaupunkt værksted eller om det er noget man kan gøre selv, det er en
> gammel fætter med båndværk i Model rdr49.

Koden til din radio står i manualen på en lille sticker. Hvis du kun har
prøvet 3 gange, så lad bilen stå med tænding på i 5 timer eller så. Så låser
radioen op, så du kan prøve igen. Hvis det så mislykkes, så er den ikke værd
at redde. Du kan få fine billige radioer med CD/MP3 i dag. Hvis du vil have
kassettebåndspiller, så må du nok finde en brugt.

Allan F

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 19-01-09 20:52

> Koden til din radio står i manualen på en lille sticker.
Hvafor en manual

> [...]
> ikke værd at redde. Du kan få fine billige radioer med CD/MP3 i dag. Hvis
> du vil have kassettebåndspiller, så må du nok finde en brugt.

Nej for faan det er ikke noget der skal ofres noget på, heller ikke hvis den
ikke blir låst op, skal ikke til at fordoble bilens værdi bare pga. en radio

Stef